Formiddags lur ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. september 2008

Nadi

Hvor mange at jeres børn får en og hvor mange gør ikke (?)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2008

Loggidut

tif får...hun kan da godt finde på at springe over den, af og til.

men som regel får hun den. især nu her hvor hun er så dårlig :(

Anmeld

12. september 2008

Anja

Elias har ikke sovet til formiddag siden han godt 11 mdr - men disse dage, hvor han er sløj, så sover han ca 1 time fra 9 -10 og så sover han igen et par timer fra ca kl 13.

Normalt står han op ca kl 7, sover 12.30 - 15.00 og er så i seng kl 20.00

Anmeld

12. september 2008

Marco2

Når jeg har emily hjemme får hun som regel en formiddagslur. Men i vuggeren har de nu opgivet. De brugte 50 min på at få hende til at sove, og så sov hun kun mellem 30-40 min. SÅ de springer den gerne over. Men det svinger lidt. Forleden havde hun fået to lure. Men det afhænger jo self af ungen selv. Virker hun træt kommer hun ud at sove. De har nogle gange syntes hun virkede træt for så at bruge laaang tid på at få hende til at sove. Så har de til sidst taget hende op og de har fået frokost alle sammen, og så er hun først kommet ud at putte over middag.

AG

Anmeld

12. september 2008

Ny mor

Sjovt du nævner det Nadi, jeg havde lige tænkt jeg ville høre jer :)....det er lidt underligt med Marius for han har nogle gange kun sovet kl. 12-14 - ltså en lur om dagen, flere dage i træk, men så pludselig vil han igen sove kl. 9.30 og igen om eftermiddagen. Så jeg tror han "kæmper" lidt med at slippe den tidlige lur, men han er åbenbart ikke helt klar endnu...
Birgitte

Anmeld

12. september 2008

Tikki

Iza har siden, hun var 11 måneder fået èn lur og den ligger ca 11.30/12.00 til 13.30/14.00...når det kører som det skal ;) Ellers kan hun finde på at sove bare 45 minutter på en hel dag..det er så ikke så sjovt :P Men hun får altså kun en lur.
Hun kommer i seng om aftenen mellem 19.30 og 20.00 og sover til 6.30-7.00 ca......så hun får ca 12-13-14 timers søvn på et døgn ;)

Anmeld

12. september 2008

Plysbjørnen

Laura sover så vidt jeg ved stadig hendes formiddags lur... men det kommer an på hvornår hun vågner om morgenen... hun kan også komme i tanke om at sove en eftermiddagslur...

Betina

Anmeld

12. september 2008

bette

det kommer an på om jeg har mikkel hjemme.. har jeg det får han to lure.. ellers er det normalt kun 1 lur.. med mindre han er blevet afleveret tidligt..

lidt underligt at han er mere træt når han er hjemme end derude(?)
men han sover jo så også 2½-3 timer til middag derude.. hvor han så sover mindre formiddag og middagslur hjemme.. så det passer sku nok alligevel meget godt..

Anmeld

12. september 2008

Kaufie

lidt underligt at han er mere træt når han er hjemme end derudeconfused.gif

Tror du ikke det har noget med aktivitetsniveauet at gøre?

Det er det samme her: William sover som regel kun en lur i dp (med mindre han står op kl 5.15, så får han vist nok ½ time før kl 9. Men i weekenden putter jeg ham som regl mellem 9 og 10 - og så igen omkring kl 14. Det er måske ikke så smart ikke at holde samme rytme som i dp, menjeg kan virkelig ikke holde samme aktivitetsniveau om formiddagen - og så er det han gnider sig i øjnene, bliver pylret og træt.

Og ja, de dage han får to lure er de sammenlagt ikke ret meget længere end den ene han får i dp.

Anmeld

12. september 2008

bette

Kaufie skriver:

lidt underligt at han er mere træt når han er hjemme end derudeconfused.gif

Tror du ikke det har noget med aktivitetsniveauet at gøre?

Det er det samme her: William sover som regel kun en lur i dp (med mindre han står op kl 5.15, så får han vist nok ½ time før kl 9. Men i weekenden putter jeg ham som regl mellem 9 og 10 - og så igen omkring kl 14. Det er måske ikke så smart ikke at holde samme rytme som i dp, menjeg kan virkelig ikke holde samme aktivitetsniveau om formiddagen - og så er det han gnider sig i øjnene, bliver pylret og træt.

Og ja, de dage han får to lure er de sammenlagt ikke ret meget længere end den ene han får i dp.

hmm jo det kan du jo nok have ret i..
havde jeg ik lige tænkt på.. hehe man kan blive træt af at lave ingenting.. tjaa det bliver jeg jo egentlig også selv.. 8D

weee så gik der lige et lys op for bette8D8D8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.