Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: Velkommen til og håber da du har en lille spir i maven jeg testede da jeg var gået 2uger over tit og havde lige smidt p-pillerne i 3mdr og mit var totalt ureglmessigt (staves) for den lille spir
Velkommen til
og håber da du har en lille spir i maven jeg testede da jeg var gået 2uger over tit og havde lige smidt p-pillerne i 3mdr og mit var totalt ureglmessigt (staves)
for den lille spir
Mange tak, du! af hele mit hjerte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke tillykke hvor er det bare dejligt for jer.. Nu må der også snart ske noget for os
det samme skete for mig... jeg nåede at have mens en gang efter jeg havde smidt p-pillerne ( efter 10 år) og så var den der... og jeg kunne mærke det.. testede positiv allerede 3+3 og fik det bekræftet hos lægen 3+6 så den var god nok
Jeg smed mine p piller den 19 oktober 2010, den 12 dec, var jeg 6 uger henne så det kan gå hurtigt! og det var efter 9 år på p piller...
Lotus86 skriver: Altså du kan jo sagtens være gravid, men altså når det kun er 2 mdr. siden du droppede dine p-piller, så er der desværre meget stor sandsynlighed for, at din krop stadig driller. Fra jeg smed mine p-piller og til jeg blev gravid gik der 7 måneder, og der var min cyklus ikke ens en eneste måned, den svingede fra 28-50 dage, men igen, det kan jo sagtens stadig være, så tis du hellere på en pind
Altså du kan jo sagtens være gravid, men altså når det kun er 2 mdr. siden du droppede dine p-piller, så er der desværre meget stor sandsynlighed for, at din krop stadig driller. Fra jeg smed mine p-piller og til jeg blev gravid gik der 7 måneder, og der var min cyklus ikke ens en eneste måned, den svingede fra 28-50 dage, men igen, det kan jo sagtens stadig være, så tis du hellere på en pind
Og tisset på pinden viste to flotte streger. Endda begge gange! Hurra!!!
MaybeBaby skriver: Og tisset på pinden viste to flotte streger. Endda begge gange! Hurra!!!
Stort stort tillykke, hvor er det dejligt for jer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128