Er ny herinde så først og fremmest hej til jer alle! 
Jeg smed mine p-piller i slut november, og det varede ikke længe før min menstruation kom. Da den var overstået tænkte min kæreste og jeg absolut ikke i ægløsning osv. Vi ville bare nyde hinanden. Og der var bestemt heller ikke bid første gang, hvilket også ville have været fjolle-hurtigt! 
Så gik 2. cyklus efter p-pillesmidningen igang og jeg havde opdaget at jeg var gået fra p-pillens 28 dage til nu 24 dage før menstruationen kom. Kæresten og jeg hyggede, som vi plejede. Ikke nogle stramme skemaer over sex, men nu vidste jeg da, at ægløsningen var omkring d. 25. december plus minus nogle dage.
Og nu sidder jeg her 2 dage over tid
og er næsten bange for at glæde mig til noget som helst. Der har ikke været mens.-tegn som krampe i maven eller vildt lyst til slik og chokolade mere end en helt almindelig ikke-skruk person. Så er det nu? Er jeg allerede gravid? Eller ændrer længden på min cyklus sig bare fra 24 til 28 dage igen? Og hvis den gør, så har jeg liiiige et par alvorsord jeg vil tage med min krop!!! 
Har besluttet at jeg i hvert fald ikke vil gå i uvished længere og i morgen skal der tisses på papir!
Ved godt at det kan være for tidligt alt afhængigt af undfangelsensøjeblikket osv., men man må vel prøve? Tænk hvis der dukker to fine streger op! Og ved da også at selvom den bliver negativ nu, så kan den være positiv om en uge.
Og med alt dette udenomssnak vil jeg bare spørge om, hvor længe der går fra I er gået over tid, til I tager en test?
/Mette - der lige i disse timer virkelig tænker: MaybeBaby!?
Anmeld