En lille update fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Diana...

piadas skriver:

Hvor er det et dejligt indlæg at læse, Diana! Man kunne jo godt fornemme, at du var skuffet over, at der ikke rigtig skete mere - det havde vi sgu nok allesammen været!

Det må også være vildt mærkeligt, at det hele er i gang, og det så ender ud i ingenting. Men selvfølgelig - Nadia skal jo nok komme ud til jer snart - hun er åbenbart en lille drillepind! Og jeg kunne da heller ikke forestille mig, at der går ret lang tid. Jeg krydser i hvert fald fingre.

Jeg er glad for, at du er ved at være ovenpå igen og har fået det hele gjort klar til hendes ankomst, så nu er det jo bare at vente!

Masser af vestøv  til dig og en ordentlig krammer!

Ja jeg var sgu godt nok skuffet, især fordi at min jdm selv var troet at der max ville gå et par dage så var hun ude. Jeg fik også pænt at vide at min krop altså var mærkelig at finde ud af he he. 

Nåå men byt hun kommer når hun kommer og jeg er klar her inde igen he he. 

Jeg har blødt lidt her til morgen og har menstration smerter det gør mig lidt nervøs men jeg har mit forhåbentlig sidste jdm besøg idag så må hun lige svare på hvad det er. 

GRRR altså alt det her opstart noget jeg bliver sgu da grå håret inden jeg har født griner. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Diana...

blomst84 skriver:

Godt at høre lidt fra dig kunne ikke forstå hvor du var blevet af! Jeg sender en masse ve-støv afsted og måske du havde overvejet sådan en graviditets massage? Tror nemlig det var det der satte min fødsel i gang 14 dage før tid men bare i har det godt så skal hun nok snart komme ud den lille Nadia knus Sabrina

Nåå ja det var da dig der var til massage. EJ det da det vi alle skal he he så får vi en helt flok babyer her inde på en gang he he 

Hvordan går det i den lille nye familie? 

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Mettemus skriver:

Dejligt med en update, selvom jeg havde håbet den indeholdt billeder af baby og en fødselsberetning!

Øv med de kraftige plukveer som ikke rigtig bliver til noget, men hvor må det være dejligt at kunne sove igennem så det er tanket op på den konto inden fødslen rigtig går i gang.

Håber der ikke går alt for længe før hun kommer ud til jer...

Ja det er rigtig dejligt at få sovet for en gang skyld det er jo også super vigtigt når vi nu for håbentlig snart skal føde. 

Hvordan går det? Er du mærket af dit kejsersnit? Jeg har ikke læst din fb endnu det må jeg heller få gjort snart 

Anmeld

10. januar 2011

CA

Øv øv øv Diana! Jeg kan godt forstå du er skuffet! Men nyd at du nu kan få sovet og gjort det sidste klar inden hun kommer ud til jer. Og at hun er klar og har det godt Ku lige se i en anden tråd, at du har tegnblødning, så det kunne jo være hun snart kom ud? Selvom jeg synes det er snyyyd! Jeg skulle jo føde før dig 

Ønsker dig alt mulig held og lykke og en hel masse hvil og afslapning

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Carina87 skriver:

Øv øv øv Diana! Jeg kan godt forstå du er skuffet! Men nyd at du nu kan få sovet og gjort det sidste klar inden hun kommer ud til jer. Og at hun er klar og har det godt Ku lige se i en anden tråd, at du har tegnblødning, så det kunne jo være hun snart kom ud? Selvom jeg synes det er snyyyd! Jeg skulle jo føde før dig 

Ønsker dig alt mulig held og lykke og en hel masse hvil og afslapning

Tak søde Carina. 

Du kan nå det endnu 

Anmeld

10. januar 2011

Charlotte Wberg

øv øv,, det er bare rigtig irriterende når man nu tror at det er nu også kroppen skifter mening og griner ad én... Øvhaaa...

Håber dog at det snart kommer tilbage og tager ordentlig fat, så din prinsesse kan komme ud til dig...

Jeg er selv begyndt at få mærkbare plukveer hen over et stykke tid, men uregelmæssig intervaller, men tænker og håber at det er tegn på at der snart er noget under opsejling...

Lørdag var det over tre timer, og igår kun over en time og tyve minuter, men 11 styks der vare fra 25 sek til 1 min´s tid...

Det skal bare være et tegn, for er så mega utålmodig nu når terminsdatoen er overskredet Gg...

Anmeld

10. januar 2011

Mettemus

Diana... skriver:

Ja det er rigtig dejligt at få sovet for en gang skyld det er jo også super vigtigt når vi nu for håbentlig snart skal føde. 

Hvordan går det? Er du mærket af dit kejsersnit? Jeg har ikke læst din fb endnu det må jeg heller få gjort snart 

Jeg synes det hjælper ligeså langsomt. De første dage var jeg meget øm, men det er meget bedre nu. Det hjælper også på søvnen at jeg kan bevæge mig lidt i sengen. Dejligt!

Anmeld

10. januar 2011

blomst84

Diana... skriver:

Nåå ja det var da dig der var til massage. EJ det da det vi alle skal he he så får vi en helt flok babyer her inde på en gang he he 

Hvordan går det i den lille nye familie? 

Jamen det går bare rigtig godt hun er dejlig nem lille Sofia, så jeg nyder bare at være sammen med hende og min kæreste ren idyl hehe men glæder mig til at der er nogle flere herinde der føder så go go go !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.