Hej i dejlige Q. 
I får lige en lille update fra mig.
Jamen ALT er gået i stå selv de kraftige plukveer jeg har døjet med i mange uger så jeg har det faktisk bare fantastisk ud over mit bækken og halsbrand men jeg kan endelig SOVE om natten.
Jeg er selvfølgelig MØG skuffet og rigtig ked af det, det også derfor jeg ikke har været inde og læse og skrive i jeres indlæg har bare ikke kunne overskue det. MEN det er ok nu vi var jo ikke klar her hjemme og manglet stadig en masse ting som vi pludselig skulle have på plads på ingen tid. Så det var rigtig stressende. Men nu det på plads så det jo dejligt.
Jeg fik jo løsnet hinderne 2 gange fordi vi ikke rigtig kunne finde ud af om det var vandet der var gået eller ikke så for at sætte lidt skub i det hjalp vi det lidt på vej. Men det vidste sig jo så at min krop bare ikke var klar, og min jdm måtte have fat i overlægen for at finde ud af hvad vi skulle gør med det vand der.
Vi skulle så tage en speciel test som kun bliver brugt ved mistanke om vandet er gået hos meget fortidlige fødende for de er dyre, men vi var jo nød til at skulle vide om det var vandet eller ikke, og det var det så IKKE jeg har så meget udflåde at det kan snyde meget.
Grunden til at de ikke kunne finde ud af om det var vandet er fordi hun ligger så dybt og at hinden var helt flad på hendes hoved så de kunne ikke mærke om der var vand i den stadig.
De fortalte mig så også at det faktisk er takke vær lille pigen at jeg har åbnet mig 3 cm. Hun ligger så dybt og presser på at jeg får kraftige plukveer som så har gjort at jeg har åbnet mig.
Så lille pigen er klar men min krop er ikke klar.
Nåå det blev vidst til en lang update og ikke en lille 
Jeg ved ikke om jeg har glemt noget så må i jo spørge.
Og søde Ditte nu kan du nå at føde før mig 
KRAM til jer alle og en million gange tak for alle jeres tanker og ve-støv jeg sender det videre til jer der er over termin og har termin før mig 
Anmeld