En lille update fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Diana...

Hej i dejlige Q. 

I får lige en lille update fra mig. 

Jamen ALT er gået i stå selv de kraftige plukveer jeg har døjet med i mange uger så jeg har det faktisk bare fantastisk ud over mit bækken og halsbrand men jeg kan endelig SOVE om natten. 

Jeg er selvfølgelig MØG skuffet og rigtig ked af det, det også derfor jeg ikke har været inde og læse og skrive i jeres indlæg har bare ikke kunne overskue det. MEN det er ok nu vi var jo ikke klar her hjemme og manglet stadig en masse ting som vi pludselig skulle have på plads på ingen tid. Så det var rigtig stressende. Men nu det på plads så det jo dejligt. 

Jeg fik jo løsnet hinderne 2 gange fordi vi ikke rigtig kunne finde ud af om det var vandet der var gået eller ikke så for at sætte lidt skub i det hjalp vi det lidt på vej. Men det vidste sig jo så at min krop bare ikke var klar, og min jdm måtte have fat i overlægen for at finde ud af hvad vi skulle gør med det vand der. 

Vi skulle så tage en speciel test som kun bliver brugt ved mistanke om vandet er gået hos meget fortidlige fødende for de er dyre, men vi var jo nød til at skulle vide om det var vandet eller ikke, og det var det så IKKE jeg har så meget udflåde at det kan snyde meget. 

Grunden til at de ikke kunne finde ud af om det var vandet er fordi hun ligger så dybt og at hinden var helt flad på hendes hoved så de kunne ikke mærke om der var vand i den stadig. 

De fortalte mig så også at det faktisk er takke vær lille pigen at jeg har åbnet mig 3 cm. Hun ligger så dybt og presser på at jeg får kraftige plukveer som så har gjort at jeg har åbnet mig. 

Så lille pigen er klar men min krop er ikke klar. 

Nåå det blev vidst til en lang update og ikke en lille 

Jeg ved ikke om jeg har glemt noget så må i jo spørge. 

Og søde Ditte nu kan du nå at føde før mig 

KRAM til jer alle og en million gange tak for alle jeres tanker og ve-støv jeg sender det videre til jer der er over termin og har termin før mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

DK

Dejlige D!

Altså jeg synes det er SÅ træls for dig at det gik i stå! Også selv om jeg var dybt misundelige over "veerne"

Men det er da dejligt at Nadia er klar, og at i nu også er klar med alt det praktiske! Så er der jo ikke andet at gøre end at vente på at der kommer veer! Kors, man venter MEGET under sådan en graviditet, hva? Men skønt at vandet trods alt ikke var gået, så du slap for en igangsættelse! Jeg tror trods alt det er skønnest at det går igang af sig selv!

Jeg sender dig vestøv!! Kom bare i gang, Diana-krop!! Jeg glæææder mig til at læse og se billeder af endnu en 1. kvartals baby!!

KNUS OG KRAMMERE HERFRA

Anmeld

9. januar 2011

Diana...

DK skriver:

Dejlige D!

Altså jeg synes det er SÅ træls for dig at det gik i stå! Også selv om jeg var dybt misundelige over "veerne"

Men det er da dejligt at Nadia er klar, og at i nu også er klar med alt det praktiske! Så er der jo ikke andet at gøre end at vente på at der kommer veer! Kors, man venter MEGET under sådan en graviditet, hva? Men skønt at vandet trods alt ikke var gået, så du slap for en igangsættelse! Jeg tror trods alt det er skønnest at det går igang af sig selv!

Jeg sender dig vestøv!! Kom bare i gang, Diana-krop!! Jeg glæææder mig til at læse og se billeder af endnu en 1. kvartals baby!!

KNUS OG KRAMMERE HERFRA

Det ER mega træls og jeg var MEGA ked af det og blev rigtig lille pige fornærmet da andre bare fødte og fødte og min krop bare var dum og snød mig he he, Selvfølgelig er jeg da mega glad på andres vegne men jeg synes det VAR hård når man selv troet at man nu ville ligge med sin lille pige i armene og nu skulle til at starte et nyt liv med det lille vidunder og lære det at kende og se hvordan hun så ud, men det må vente lidt endnu. 

Min svigerinde fødte d. 7 11 dage over tid og blev sat igang så det er jo kun fær hun føder før mig he he. 

Ja der er bare mega meget vente tid i sådan en graviditet og hold op hvor er vi trætte af at vente griner nu skal vi altså bare have nogen flere babyer i dette kvartal KOM SÅ UD. 

Mange tak for ve-støv og kramme osv  og jeg sender tilbage til dig også. 

KRAM 

Anmeld

9. januar 2011

Marco2

Stort knus til dig D.

Og ja, vel er det da røv og nøgler for at sige det mildt, men måske det alligevel er ok når nu det har vist sig at kroppen ikke var helt klar.

Og så ku' I lige få de sidste ting på plads.

Men mon du skal vente så lang tid endnu? Tvivler … men selvfølgelig er det ikke godt at sætte sin næse op efter for meget når du nu lige er blevet snydt af kroppen en gang. Men krydser fingre for at du snart har hende i dine arme.

Men kæmpe kram til dig.

AG

Anmeld

9. januar 2011

Kit

Først et stort kram.Sikke en tur du/I har været igennem de sidste par dage. Pyhaa!!! Dog dejligt at fødslen trods alt ikke ramlede sammen med svigerindens.

Du var ellers ved at give mig lidt stress på herhjemme, da vores termin ligger tæt på hinanden. Puhaa, for jeg havde ikke lige tænkt mig at vores lille pige kommer før tid. Manden har jo eksamen og jeg mangler stadig nogle ting herhjemme. Men der kom da lige hurtigt styr på det vigtigste herhjemme og nu overvejer jeg at pakke tasken med alt hvad jeg kan på nuværende tidspunkt.

Men dejligt at din lille Nadia er klar, nu venter vi bare på kroppen

Kit, 37+0

Anmeld

9. januar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Stort knus til dig D.

Og ja, vel er det da røv og nøgler for at sige det mildt, men måske det alligevel er ok når nu det har vist sig at kroppen ikke var helt klar.

Og så ku' I lige få de sidste ting på plads.

Men mon du skal vente så lang tid endnu? Tvivler … men selvfølgelig er det ikke godt at sætte sin næse op efter for meget når du nu lige er blevet snydt af kroppen en gang. Men krydser fingre for at du snart har hende i dine arme.

Men kæmpe kram til dig.

AG

Ja nemlig det er nemlig godt når kroppen ikke er klar endnu. Min krop er jo træt og smadret så det er jo kun en positiv ting at disse dage har gjort at min krop nu kan slappe helt af og blive klar, for jo trætter den er jo hårdere bliver fødslen jo, så jeg se det som noget positivt at jeg lige skulle igennem det så min krop nu kan slappe af før det virkelig går igang. Stilhed før stormen 

Men jeg synes det er lidt sjovt med det vand at det faktisk kan være så svært at finde ud af selv for en jdm bare fordi hun ligger længere nede end normalt. Tja men nu ved vi da det ikke er vandet. 

Jeg håber også snart jeg har hende i armene og at vi snart får en masse flere babyer i vores lille gruppe 

Anmeld

9. januar 2011

Diana...

Kit skriver:

Først et stort kram.Sikke en tur du/I har været igennem de sidste par dage. Pyhaa!!! Dog dejligt at fødslen trods alt ikke ramlede sammen med svigerindens.

Du var ellers ved at give mig lidt stress på herhjemme, da vores termin ligger tæt på hinanden. Puhaa, for jeg havde ikke lige tænkt mig at vores lille pige kommer før tid. Manden har jo eksamen og jeg mangler stadig nogle ting herhjemme. Men der kom da lige hurtigt styr på det vigtigste herhjemme og nu overvejer jeg at pakke tasken med alt hvad jeg kan på nuværende tidspunkt.

Men dejligt at din lille Nadia er klar, nu venter vi bare på kroppen

Kit, 37+0

Ja det er super de ikke ramler sammen jeg havde så dårlig samvittighed he he hun var 11 dage over og jeg 3 uger før og det var hendes første så selvfølgelig skulle lille fætter komme først og hun skulle have den dag for sig selv så hun kan få opmærksomheden alene. Det er jo mega stort at blive forældre så var sgu nervøs for at føde før hende. 

JA se lige og få pakket den taske man ved aldrig hvornår det sker he he. 

Anmeld

9. januar 2011

piadas

Hvor er det et dejligt indlæg at læse, Diana! Man kunne jo godt fornemme, at du var skuffet over, at der ikke rigtig skete mere - det havde vi sgu nok allesammen været!

Det må også være vildt mærkeligt, at det hele er i gang, og det så ender ud i ingenting. Men selvfølgelig - Nadia skal jo nok komme ud til jer snart - hun er åbenbart en lille drillepind! Og jeg kunne da heller ikke forestille mig, at der går ret lang tid. Jeg krydser i hvert fald fingre.

Jeg er glad for, at du er ved at være ovenpå igen og har fået det hele gjort klar til hendes ankomst, så nu er det jo bare at vente!

Masser af vestøv  til dig og en ordentlig krammer!

Anmeld

9. januar 2011

blomst84

Godt at høre lidt fra dig kunne ikke forstå hvor du var blevet af! Jeg sender en masse ve-støv afsted og måske du havde overvejet sådan en graviditets massage? Tror nemlig det var det der satte min fødsel i gang 14 dage før tid men bare i har det godt så skal hun nok snart komme ud den lille Nadia knus Sabrina

Anmeld

9. januar 2011

Mettemus

Dejligt med en update, selvom jeg havde håbet den indeholdt billeder af baby og en fødselsberetning!

Øv med de kraftige plukveer som ikke rigtig bliver til noget, men hvor må det være dejligt at kunne sove igennem så det er tanket op på den konto inden fødslen rigtig går i gang.

Håber der ikke går alt for længe før hun kommer ud til jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.