knas i forholde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.296 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. september 2008

Anonym trådstarter

jaah hvor skal jeg begynde. uha dette indlæg er blive skrive og slettet mange gange men nu prøver jeg af lige vel.. så her går det løs.. kæresten og jeg købet hus i sommers. men efter vi er flyttet ind er det lige som om det hele bare går i smuler.. kæresten sidder bare ved siden com når han kommer hjem fra arbejde og chatter og spiller.. Når jeg spørger hvordan hans dag har hvad gået for jeg bare sådan et svar... jaah den har da hvad okay.. aftensmad går i stilhed.. og han gider næsten ikke sin datter mere. når hun kommer for af hænge med ham skubber han hende bare væk.. jeg bliver så ked af det når jeg ser det, og når han enlig har hende oppe virker det som pligt, han har altid elsket sin datter. og hun for guder ham.. jeg er så bange for af miste ham, men jeg tro snart af han går fra os. også sidder jeg alene tilbage med hvors ønske barn.. hvad pokker skal jeg gør hvis jeg mister ham så bryder min verden sammen.. jeg tro måsk bare han savner hans gammel liv og det gør jeg da også en gang imellem. måsk er det mig der har glemt af pusle lidt om ham.. men hvordan kan jeg puste liv i kærligheden igen:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2008

Pia.

Ja det er da pokkers svært...

Du kan ikke holde på ham hvis han virkelig ønsker at forlade jer..
Men du kan kæmpe en kamp for at forandre på nogle ting der måske gør at han ikke ønsker at være en del af det her mere...
Nu ved jeg ikke hvad det er han savner ved sit gamle liv og hvad det indholdte, men måske I skulle skiftes til at lave lidt for jer selv, altså at han kunne dyrke sine gamle venner, hobbyer m.m (hvis det er det han savner) og det samme kan du...
Nu ved jeg ikke hvor lille jeres pige er, men var det ikke en idé at få hende passet en aften/nat og så forkæle ham og dig selv med det I bedst kan lide... prøv at overrask ham lidt, måske går han også og er ked af jeres forhold for tiden ?
lav en god middag, eller invitere ham ud på god mad, en romantisk aften bare jer to, så I kan få snakket og bare være jer...(L)

Så kæmp for dit dejlige forhold og den mand du elsker... Så har du i hvert fald gjort dit i tilfælde af det skulle gå i stykker en dag.

Held og lykke med det hele...

Anmeld

12. september 2008

MorCamilla

Hej Anno..

Ganske som Pia skriver så kan du ikke gøre ret meget hvis han bestemmer sig for at gå fra jer.. Men du kunne tage en snak med ham, fortælle han hvad du føler, fortælle ham at du er bange for at miste ham, fortælle ham at du er lidt træt af at han spiller computer hele tiden MEN HUSK AT GØRE DET UDEN AT LYDE ANKLAGENDE OVERFOR HAM.. Måske han så selv begynder at fortælle at der MÅSKE også er nogle ting ved dig han er træt af, nogle ting du gør eller ikke gør.. Mit råd er vist bare at få snakket det hele igennem.. Måske savner han at gå i byen med gutterne eller hvad han nu brugte sin tid på før.. Så lad ham gøre det, ikke hele tiden, men engang imellem..
Kasper og jeg "skiftes" til at gå i byen engang imellem - så jeg kan være sammen med veninderne og han kan være sammen med vennerne - uden at vi på den måde skal tænke over at vi skal tidligt op næste dag og hente Mikkel et sted.. Nu skal det også lige siges at self. går vi også i byen sammen, men det er meget sjældent det sker, da jeg ikke har fået barn for at han skal passes af andre "hele tiden"..
I kunne også som Pia skriver, gå ud og spise, bare jer to og evt. i bio bagefter og rigtig have kærestedag.. Kasper og jeg er efterhånden blevet gode til at pleje vores forhold samtidig med at vi er forældre, (det første 1 - 1½ år af Mikkels liv, var det Mikkel, Mikkel og Mikkel hele tiden) Vi går stadig ud og spiser ind i mellem og overrasker hinanden med små ting, blomster, ny trøje, tur i bio eller lignende.. Og tager også ind i mellem en aften når Mikkel er kommet i seng og slukker telefonerne og lukker computeren ned, slukker for tvèt og spiller et spil kort eller sidder og snakker om alt mellem himmel og jord.. Ja eller sidder i hinandens arme og ser en film...

Nu blev det vist et lidt langt svar, men jeg håber at du kan bruge noget af det til et eller andet..

Alt held og lykke med det her fra..

Knus fra Camilla.

Husk: så længe der er kærlighed er der noget at kæmpe for (L)

Anmeld

13. september 2008

Balderson

Se da at komme op af stolen og få gang i jeres kærlighed igen.. Det lyder lidt som om at i kun har forældre rollen på og har glemt at være kærster..

Har selv fået en søn for nygeligt og ved kun alt for godt at dagene går med at amme, skifte ble også lige ammer igen og praktiske ting og derfor ikke har de store muligheder for at være så romantiske med sin bedre halv del..

Men så kunne du måske gøre lige som vi gøre herhjemme.. Vi skriver små søde breve til hinanden.. Det behøver ikke være den store kærligheds erklæring hver gang, men bare det man skriver "Jeg sætter pris på dig" er nok.. Eller det skal jeg ikke kun sige, men det var det for mig..

Jeg tænkte sådan på om det med at han spiller computer, måske ikke også kunne betyde at det er fordi han er usikker på hvad han skal gøre.. Jeg ved det ikke, men hvis du efterhånden har taget over.. Det gør kvinder jo automatisk, når andre ikke gør noget.. Alså så gemmer han sig mere bag computeren, for det kan han finde ud af og computeren stiller heller ikke så store krav...

Sig til ham, at du synes han skal tage en ordenlig tur med gutterne og du så nok skal tage jer af jeres barn imens og dagen derpå...

Det gjorde jeg og jeg fik sku en glad mand ud af det.. 1 mdr. efter vores søn var født sendt jeg ham i byen.. De har brug for den mandehørm med gutterne, nok mere end vi kvinder í bund og grund har...

Ja, det var så lige lidt tale fra mig :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.