Hej Anno..
Ganske som Pia skriver så kan du ikke gøre ret meget hvis han bestemmer sig for at gå fra jer.. Men du kunne tage en snak med ham, fortælle han hvad du føler, fortælle ham at du er bange for at miste ham, fortælle ham at du er lidt træt af at han spiller computer hele tiden MEN HUSK AT GØRE DET UDEN AT LYDE ANKLAGENDE OVERFOR HAM.. Måske han så selv begynder at fortælle at der MÅSKE også er nogle ting ved dig han er træt af, nogle ting du gør eller ikke gør.. Mit råd er vist bare at få snakket det hele igennem.. Måske savner han at gå i byen med gutterne eller hvad han nu brugte sin tid på før.. Så lad ham gøre det, ikke hele tiden, men engang imellem..
Kasper og jeg "skiftes" til at gå i byen engang imellem - så jeg kan være sammen med veninderne og han kan være sammen med vennerne - uden at vi på den måde skal tænke over at vi skal tidligt op næste dag og hente Mikkel et sted.. Nu skal det også lige siges at self. går vi også i byen sammen, men det er meget sjældent det sker, da jeg ikke har fået barn for at han skal passes af andre "hele tiden"..
I kunne også som Pia skriver, gå ud og spise, bare jer to og evt. i bio bagefter og rigtig have kærestedag.. Kasper og jeg er efterhånden blevet gode til at pleje vores forhold samtidig med at vi er forældre, (det første 1 - 1½ år af Mikkels liv, var det Mikkel, Mikkel og Mikkel hele tiden) Vi går stadig ud og spiser ind i mellem og overrasker hinanden med små ting, blomster, ny trøje, tur i bio eller lignende.. Og tager også ind i mellem en aften når Mikkel er kommet i seng og slukker telefonerne og lukker computeren ned, slukker for tvèt og spiller et spil kort eller sidder og snakker om alt mellem himmel og jord.. Ja eller sidder i hinandens arme og ser en film...
Nu blev det vist et lidt langt svar, men jeg håber at du kan bruge noget af det til et eller andet..
Alt held og lykke med det her fra..
Knus fra Camilla.
Husk: så længe der er kærlighed er der noget at kæmpe for (L)
Anmeld