Lon1976 skriver:
Hold da op - går du så jævnligt til kontrol eller hvordan?
Jeg må heller ikke lave noget - her hjemme er det min kæreste og søn som laver alt.
Ja jeg husker det var en fredag jeg var kommet hjem fra arbejd, og havde ligget lidt på sofaen inden jeg skulle lave mad til min daværende kæreste skulle komme hjem fra arbejd. Pludselig begyndte jeg og bløde (havde ikke ondt) og da jeg ligesom kunne fornemme at det ikke var ok, ringede jeg til fødeafd. og derefter min kæreste, og vi fik at vide at vi skulle komme med det samme. Kl var omkring 19 da vi ankommer, og jeg får at vide at inden weekenden er omme, så har jeg sikkert født og samme aften kl 23:59 kom min søn til verden. Den gang fik jeg også et skud lungemodning, men kun et enkelt skud og det er jo ikke nok. Man skal have 2 indsprøjtninger med 24 timers mellemrum og først efter 24 timer fra andet skud virker modningen, så dengang gav det ikke noget for os, men er da glad for at de følger mig så tæt denne gang. (Det skal lige siges at det er 10 år siden)
Puha en omgang, hvor stor var han da han kom ud? 
Ja, jeg synes de følger mig ret godt & er ofte ved læge & jordemoder. Var også på sygehuset i uge 21 fordi jeg var sikker på at nu var det NU. Der undersøgte de mig og fik af vide min livmoderhals var meget kort & ekstrem blød.
Sagde til dem jeg kunne mærke det som om hun ville ud & jordemoderen der undersøgte mig sagde at hun kunne mærke noget presse på deroppe.
Er bare så mega nervøs for at føde for tidligt 
Anmeld