Livas babyhule uge 30+1 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

LRJ

sofia88 skriver:

Tak for svar! 

Er ikke nervøs for om hun mon er for lille, det tror jeg bestemt ikke

Men det vil tiden vise

Så lidt 

Ja det må det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

sofia88

Lon1976 skriver:

Hold da op - går du så jævnligt til kontrol eller hvordan?

Jeg må heller ikke lave noget - her hjemme er det min kæreste og søn som laver alt.

Ja jeg husker det var en fredag jeg var kommet hjem fra arbejd, og havde ligget lidt på sofaen inden jeg skulle lave mad til min daværende kæreste skulle komme hjem fra arbejd. Pludselig begyndte jeg og bløde (havde ikke ondt) og da jeg ligesom kunne fornemme at det ikke var ok, ringede jeg til fødeafd. og derefter min kæreste, og vi fik at vide at vi skulle komme med det samme. Kl var omkring 19 da vi ankommer, og jeg får at vide at inden weekenden er omme, så har jeg sikkert født og samme aften kl 23:59 kom min søn til verden. Den gang fik jeg også et skud lungemodning, men kun et enkelt skud og det er jo ikke nok. Man skal have 2 indsprøjtninger med 24 timers mellemrum og først efter 24 timer fra andet skud virker modningen, så dengang gav det ikke noget for os, men er da glad for at de følger mig så tæt denne gang. (Det skal lige siges at det er 10 år siden)

Puha en omgang, hvor stor var han da han kom ud? 

Ja, jeg synes de følger mig ret godt & er ofte ved læge & jordemoder. Var også på sygehuset i uge 21 fordi jeg var sikker på at nu var det NU. Der undersøgte de mig og fik af vide min livmoderhals var meget kort & ekstrem blød.

Sagde til dem jeg kunne mærke det som om hun ville ud & jordemoderen der undersøgte mig sagde at hun kunne mærke noget presse på deroppe. 

Er bare så mega nervøs for at føde for tidligt 

Anmeld

9. januar 2011

Lon1976

sofia88 skriver:

Puha en omgang, hvor stor var han da han kom ud? 

Ja, jeg synes de følger mig ret godt & er ofte ved læge & jordemoder. Var også på sygehuset i uge 21 fordi jeg var sikker på at nu var det NU. Der undersøgte de mig og fik af vide min livmoderhals var meget kort & ekstrem blød.

Sagde til dem jeg kunne mærke det som om hun ville ud & jordemoderen der undersøgte mig sagde at hun kunne mærke noget presse på deroppe. 

Er bare så mega nervøs for at føde for tidligt 

Jeg kan godt forstå at du er bekymret. Og du er ikke blevet tilbudt lungemodning?? Måske du skulle nævne det for dem.

Han vejede 1697 gram, så lidt mindre en min pige vejer nu. Men han havde en fin størrelse på trods af den tidlige fødsel. Vi var indlagt i nogle uger og den dag idag er der intet at mærke på ham. Han klarer sig fint i skole osv.

Anmeld

9. januar 2011

sofia88

Lon1976 skriver:

Jeg kan godt forstå at du er bekymret. Og du er ikke blevet tilbudt lungemodning?? Måske du skulle nævne det for dem.

Han vejede 1697 gram, så lidt mindre en min pige vejer nu. Men han havde en fin størrelse på trods af den tidlige fødsel. Vi var indlagt i nogle uger og den dag idag er der intet at mærke på ham. Han klarer sig fint i skole osv.

Nej det er jeg ikke blevet tilbudt  Men det vil jeg nævne for min JM når jeg skal op til hende om lidt over en uge.

Dejligt at høre at han klare sig godt  Mange gange høre man om der er nogle gener ved at være født for tidligt 

Anmeld

9. januar 2011

Lon1976

sofia88 skriver:

Nej det er jeg ikke blevet tilbudt  Men det vil jeg nævne for min JM når jeg skal op til hende om lidt over en uge.

Dejligt at høre at han klare sig godt  Mange gange høre man om der er nogle gener ved at være født for tidligt 

Ja det synes jeg du skal prøve - det skader da i hvert fald ikke 

Der har slet ikke været noget her og det har vi da været lykkelige for.

Jeg krydser for, at du kommer til at gå tiden ud 

Anmeld

9. januar 2011

sofia88

Lon1976 skriver:

Ja det synes jeg du skal prøve - det skader da i hvert fald ikke 

Der har slet ikke været noget her og det har vi da været lykkelige for.

Jeg krydser for, at du kommer til at gå tiden ud 

Mange tak & i lige måde 

Anmeld

9. januar 2011

Lon1976

sofia88 skriver:

Mange tak & i lige måde 

Takke tak 

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

sofia88 skriver:

Taaak

So far so good er jeg også tilfreds Men inden længe popper navlen ud 

Ja, det er bare en af glæderne ved at være gravid

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

sofia88 skriver:

Taaak

So far so good er jeg også tilfreds Men inden længe popper navlen ud 

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

Baagøe skriver:

Ups. Dobbelt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.