Livas babyhule uge 30+1 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Lon1976

sofia88 skriver:

Tusind tak for svar  

Skal ikke scannes fordi de skal tjekke hvor meget hun vejer, men fordi min livmoderhals ved MD scanningen var ca 1½ cm. Er ikke helt med på hvad det egentlig går ud på 

Men det bliver nu alligevel spændende at høre hvor meget hun vejer nu 

Det var sørme ikke meget. Jeg bliver netop fulgt op på hver 4 uge fordi jeg har født for tidligt før. Og her i torsdag var min livmoderhals så 1,8 cm  - nogen mente det var fint og andre synes at vi skulle gå med livrem og seler, så jeg har fået en omgang lungemodning, hvis nu jeg skulle komme til at føde for tidligt igen. Jeg skal så til kontrol igen på torsdag om en uge.

Men ikke for det, så har jeg hørt før, at livmoderhalsen næsten var væk og alligevel har de gået over termin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

sofia88

Lon1976 skriver:

Det var sørme ikke meget. Jeg bliver netop fulgt op på hver 4 uge fordi jeg har født for tidligt før. Og her i torsdag var min livmoderhals så 1,8 cm  - nogen mente det var fint og andre synes at vi skulle gå med livrem og seler, så jeg har fået en omgang lungemodning, hvis nu jeg skulle komme til at føde for tidligt igen. Jeg skal så til kontrol igen på torsdag om en uge.

Men ikke for det, så har jeg hørt før, at livmoderhalsen næsten var væk og alligevel har de gået over termin 

hende der scannede mig sagde også at det ikke var ret meget, men at det ikke nødvendigvis behøvede at betyde noget. men er ret spændt på at høre hvad de har at sige 

hvor meget for tidligt fødte du? 

Anmeld

9. januar 2011

Lon1976

sofia88 skriver:

hende der scannede mig sagde også at det ikke var ret meget, men at det ikke nødvendigvis behøvede at betyde noget. men er ret spændt på at høre hvad de har at sige 

hvor meget for tidligt fødte du? 

Min søn blev født 9 uger for tidligt. Jeg er idag 31+0 så jeg er lige så langt henne nu, som da jeg fødte min søn. Så det føles som en milepæl er nået. Jeg har så også været sygemeldt siden 10. november for at være ekstra påpasselige - jeg døjer med en hel del plukveer.

Anmeld

9. januar 2011

sofia88

Lon1976 skriver:

Min søn blev født 9 uger for tidligt. Jeg er idag 31+0 så jeg er lige så langt henne nu, som da jeg fødte min søn. Så det føles som en milepæl er nået. Jeg har så også været sygemeldt siden 10. november for at være ekstra påpasselige - jeg døjer med en hel del plukveer.

Gik fødslen bare i gang sådan uden videre eller hvordan?

Jeg døjer selv med en masse ekstrem kraftig plukveer & de sidste par dage her er de begyndt at tage ret meget til i styrke. Ind imellem er de så kraftige at jeg glemmer at trække vejret 

Min slimprop gik for 2½ uge siden ca & ringede så til fødegangen og hende jeg snakkede med sagde først "det lyder godt" men da jeg fortalte hvor langt jeg var sagde hun "det var knap så godt"

Er også sygemeldt, må ingenting lave  De siger jeg skal holde mig helt i ro, for ikke at sætte skub i noget.

Anmeld

9. januar 2011

LRJ

Fin mave  

Min datter blev målt til at veje 1476 i uge 31 (30+noget)

Anmeld

9. januar 2011

sofia88

Lone H. skriver:

Fin mave  

Min datter blev målt til at veje 1476 i uge 31 (30+noget)

Tak søde 

Okay er det en hel normal vægt på det tidspunkt? 

Anmeld

9. januar 2011

LRJ

sofia88 skriver:

Tak søde 

Okay er det en hel normal vægt på det tidspunkt? 

Ja jeg fik af vide hun lå i den høje ende af gennemsnittet indtil omkring uge 37  

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

Sikke en flot mave

Anmeld

9. januar 2011

sofia88

Lone H. skriver:

Ja jeg fik af vide hun lå i den høje ende af gennemsnittet indtil omkring uge 37  

Tak for svar! 

Er ikke nervøs for om hun mon er for lille, det tror jeg bestemt ikke

Men det vil tiden vise

Anmeld

9. januar 2011

Lon1976

sofia88 skriver:

Gik fødslen bare i gang sådan uden videre eller hvordan?

Jeg døjer selv med en masse ekstrem kraftig plukveer & de sidste par dage her er de begyndt at tage ret meget til i styrke. Ind imellem er de så kraftige at jeg glemmer at trække vejret 

Min slimprop gik for 2½ uge siden ca & ringede så til fødegangen og hende jeg snakkede med sagde først "det lyder godt" men da jeg fortalte hvor langt jeg var sagde hun "det var knap så godt"

Er også sygemeldt, må ingenting lave  De siger jeg skal holde mig helt i ro, for ikke at sætte skub i noget.

Hold da op - går du så jævnligt til kontrol eller hvordan?

Jeg må heller ikke lave noget - her hjemme er det min kæreste og søn som laver alt.

Ja jeg husker det var en fredag jeg var kommet hjem fra arbejd, og havde ligget lidt på sofaen inden jeg skulle lave mad til min daværende kæreste skulle komme hjem fra arbejd. Pludselig begyndte jeg og bløde (havde ikke ondt) og da jeg ligesom kunne fornemme at det ikke var ok, ringede jeg til fødeafd. og derefter min kæreste, og vi fik at vide at vi skulle komme med det samme. Kl var omkring 19 da vi ankommer, og jeg får at vide at inden weekenden er omme, så har jeg sikkert født og samme aften kl 23:59 kom min søn til verden. Den gang fik jeg også et skud lungemodning, men kun et enkelt skud og det er jo ikke nok. Man skal have 2 indsprøjtninger med 24 timers mellemrum og først efter 24 timer fra andet skud virker modningen, så dengang gav det ikke noget for os, men er da glad for at de følger mig så tæt denne gang. (Det skal lige siges at det er 10 år siden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.