Fedt mærketøj, str. 62,68,74 NYE BILLEDER

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. januar 2011

dorthemus

Maise skriver:

haha kunne ellers sende dig en del fede links. men tjek børnetøjsmærket mixed ud på www.maelkechokolade.dk . De har de fedeste dyremotiver på retrofløjels tøj åhh jeg bliver så fattig. elsker at shoppe tøj til clara på nettet. jeg er også sucker for elefanter og søheste.

Åh ja, det er nemlig en  side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Maise

Tutter skriver:

Shit en lækker side

Jep og de har meget ugle tøj.

Anmeld

12. januar 2011

Maise

dorthemus skriver:

Åh ja, det er nemlig en  side.

jep, det er bare lidt dyrt, men jeg går på trendsales og køber det brugt. har lige købt uglebukser med vest i str. 92 til clara. til sommer/efterår/vinter.

Anmeld

12. januar 2011

dorthemus

Maise skriver:

jep, det er bare lidt dyrt, men jeg går på trendsales og køber det brugt. har lige købt uglebukser med vest i str. 92 til clara. til sommer/efterår/vinter.

Ihhh du må lære mig det der Trendsales en dag

Anmeld

12. januar 2011

Maise

dorthemus skriver:

Har du en mand i tankerne, søde Maise

har lige afsat ham jeg havde til min svigerinde de har lige været på to dates, men finder jeg en hører du fra mig. tænkte at komme til dig i februar og besøge jer i en af mine friweekender eller på en fridag. Skal lige se min vagtplan når jeg strter på job i næste uge og så får du nogle datoer, juuhuuu.

Anmeld

12. januar 2011

Maise

dorthemus skriver:

Ihhh du må lære mig det der Trendsales en dag

ja det kan vi gøre når de små sover.  eller leger.

Anmeld

12. januar 2011

dorthemus

Maise skriver:

har lige afsat ham jeg havde til min svigerinde de har lige været på to dates, men finder jeg en hører du fra mig. tænkte at komme til dig i februar og besøge jer i en af mine friweekender eller på en fridag. Skal lige se min vagtplan når jeg strter på job i næste uge og så får du nogle datoer, juuhuuu.

Ihh det lyder bare skønt  Er i Århus og besøge Rosa fra den 8-10. februar ellers er der ikke noget

Jaaaa så må du vise mig det der trendsales selvom jeg og min pengepung nok ikke har godt af det

Anmeld

12. januar 2011

Maise

dorthemus skriver:

Ihh det lyder bare skønt  Er i Århus og besøge Rosa fra den 8-10. februar ellers er der ikke noget

Jaaaa så må du vise mig det der trendsales selvom jeg og min pengepung nok ikke har godt af det

hehe. jeg kan jo tage tøjet med til dig der så. og evt lige tage lidt mere med som kunne have interesse. ja man skal virkelig passe på. sådan en hyggefælde som trendsales er. Lyder rigtig hyggelligt med besøg hos Rosa. har du mødt hende før ??

Anmeld

12. januar 2011

dorthemus

Maise skriver:

hehe. jeg kan jo tage tøjet med til dig der så. og evt lige tage lidt mere med som kunne have interesse. ja man skal virkelig passe på. sådan en hyggefælde som trendsales er. Lyder rigtig hyggelligt med besøg hos Rosa. har du mødt hende før ??

God idé  Ja vi besøgte hende og familien en dag for et par måneder siden...super hyggeligt, men én dag var bare for lidt og for hårdt selvom Runa tog togtur frem og tilbage i stiv arm

Så nu tøsehygger vi med ungerne et par dage næste gang...jeg har boet i Århus og jeg  simpelthen den by.

Anmeld

12. januar 2011

Maise

dorthemus skriver:

God idé  Ja vi besøgte hende og familien en dag for et par måneder siden...super hyggeligt, men én dag var bare for lidt og for hårdt selvom Runa tog togtur frem og tilbage i stiv arm

Så nu tøsehygger vi med ungerne et par dage næste gang...jeg har boet i Århus og jeg  simpelthen den by.

lyder altså hyggeligt, ja det er noget af en tog tur. og dyr tilmed. så kan godt forstå i tager en weekend. ja Aarhus er skøn. min ekskærestes bror har boet der en del år, så har kommet der en gang imellem. HAr mest set byen bag fulde øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.