Fedt mærketøj, str. 62,68,74 NYE BILLEDER

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. januar 2011

dorthemus

mettenoah skriver:

har et sådan par allerede  men vil gerne ha trøjen med hestene på istedet for bukserne.. til 100 incl porto

Altså de to t-shirts med kaniner og karruseller/heste?? 100 kr incl. det er en aftale...sender du lige din adresse i en pb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Becks

dorthemus skriver:

Vi kan bare ordne det når vi ses næste gang

Super søde

Anmeld

12. januar 2011

Maise

Altså nu klør det i mine fingre

Den er jo smadder sød, og kan gå både til en dreng og pige.. Og jeg elsker ugler

hvis du elsker ugler og bliver gravid med pige, så giv mig et prej. for jeg er en sucker for ugler og køber hele tiden noget til clara. har lige købt en halskæde fra trendsales til 59-, , altså til mig selv( der er flere endnu) som er en ugle med sten, suuuuuuuuuuper fin lang halskæde. Småfolk laver tit ugletøj til børn.

http://www.trendsales.dk/annoncer/egen-import-ugle-halskaede/19782798?pn=25&rt=ssr&search=ugle+halsk%c3%a6de&status=1

Men de har mange fede slags derinde og brugt ugletøj til børn

Anmeld

12. januar 2011

Becks

Maise skriver:

hvis du elsker ugler og bliver gravid med pige, så giv mig et prej. for jeg er en sucker for ugler og køber hele tiden noget til clara. har lige købt en halskæde fra trendsales til 59-, ( der er flere endnu) som er en ugle med sten, suuuuuuuuuuper fin lang halskæde. Småfolk laver tit ugletøj til børn.

http://www.trendsales.dk/annoncer/egen-import-ugle-halskaede/19782798?pn=25&rt=ssr&search=ugle+halsk%c3%a6de&status=1

Men de har mange fede slags derinde og brugt ugletøj til børn

Jeg er en sucker for ugler og giraffer

Uh det vil jeg huske tak søde

Det er farligt og give mig links

Anmeld

12. januar 2011

Maise

dorthemus skriver:

Hindbærfarvet smækbuks fra Katvig

hehe er du ved at sparre sammen til noget

Anmeld

12. januar 2011

dorthemus

Maise skriver:

hehe er du ved at sparre sammen til noget

Jeps  Og så får jeg jo ikke flere børn....buhuuuuuuu

Anmeld

12. januar 2011

Maise

Tutter skriver:

Jeg er en sucker for ugler og giraffer

Uh det vil jeg huske tak søde

Det er farligt og give mig links

haha kunne ellers sende dig en del fede links. men tjek børnetøjsmærket mixed ud på www.maelkechokolade.dk . De har de fedeste dyremotiver på retrofløjels tøj åhh jeg bliver så fattig. elsker at shoppe tøj til clara på nettet. jeg er også sucker for elefanter og søheste.

Anmeld

12. januar 2011

Maise

dorthemus skriver:

Jeps  Og så får jeg jo ikke flere børn....buhuuuuuuu

ja så skal der shoppes igennem mand. du skal finde dig en mand med nogle unger som du så også kan shoppe tøj til, for hans penge

Anmeld

12. januar 2011

Becks

Maise skriver:

haha kunne ellers sende dig en del fede links. men tjek børnetøjsmærket mixed ud på www.maelkechokolade.dk . De har de fedeste dyremotiver på retrofløjels tøj åhh jeg bliver så fattig. elsker at shoppe tøj til clara på nettet. jeg er også sucker for elefanter og søheste.

Shit en lækker side

Anmeld

12. januar 2011

dorthemus

Maise skriver:

ja så skal der shoppes igennem mand. du skal finde dig en mand med nogle unger som du så også kan shoppe tøj til, for hans penge

Har du en mand i tankerne, søde Maise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.