Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mettenoah skriver: har et sådan par allerede men vil gerne ha trøjen med hestene på istedet for bukserne.. til 100 incl porto
har et sådan par allerede men vil gerne ha trøjen med hestene på istedet for bukserne.. til 100 incl porto
Altså de to t-shirts med kaniner og karruseller/heste?? 100 kr incl. det er en aftale...sender du lige din adresse i en pb?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Vi kan bare ordne det når vi ses næste gang
Vi kan bare ordne det når vi ses næste gang
Super søde
Altså nu klør det i mine fingre Den er jo smadder sød, og kan gå både til en dreng og pige.. Og jeg elsker ugler
Altså nu klør det i mine fingre
Den er jo smadder sød, og kan gå både til en dreng og pige.. Og jeg elsker ugler
hvis du elsker ugler og bliver gravid med pige, så giv mig et prej. for jeg er en sucker for ugler og køber hele tiden noget til clara. har lige købt en halskæde fra trendsales til 59-, , altså til mig selv( der er flere endnu) som er en ugle med sten, suuuuuuuuuuper fin lang halskæde. Småfolk laver tit ugletøj til børn.
http://www.trendsales.dk/annoncer/egen-import-ugle-halskaede/19782798?pn=25&rt=ssr&search=ugle+halsk%c3%a6de&status=1
Men de har mange fede slags derinde og brugt ugletøj til børn
Maise skriver: hvis du elsker ugler og bliver gravid med pige, så giv mig et prej. for jeg er en sucker for ugler og køber hele tiden noget til clara. har lige købt en halskæde fra trendsales til 59-, ( der er flere endnu) som er en ugle med sten, suuuuuuuuuuper fin lang halskæde. Småfolk laver tit ugletøj til børn. http://www.trendsales.dk/annoncer/egen-import-ugle-halskaede/19782798?pn=25&rt=ssr&search=ugle+halsk%c3%a6de&status=1 Men de har mange fede slags derinde og brugt ugletøj til børn
hvis du elsker ugler og bliver gravid med pige, så giv mig et prej. for jeg er en sucker for ugler og køber hele tiden noget til clara. har lige købt en halskæde fra trendsales til 59-, ( der er flere endnu) som er en ugle med sten, suuuuuuuuuuper fin lang halskæde. Småfolk laver tit ugletøj til børn.
Jeg er en sucker for ugler og giraffer
Uh det vil jeg huske tak søde
Det er farligt og give mig links
dorthemus skriver: Hindbærfarvet smækbuks fra Katvig
Hindbærfarvet smækbuks fra Katvig
hehe er du ved at sparre sammen til noget
Maise skriver: hehe er du ved at sparre sammen til noget
Jeps Og så får jeg jo ikke flere børn....buhuuuuuuu
Tutter skriver: Jeg er en sucker for ugler og giraffer Uh det vil jeg huske tak søde Det er farligt og give mig links
haha kunne ellers sende dig en del fede links. men tjek børnetøjsmærket mixed ud på www.maelkechokolade.dk . De har de fedeste dyremotiver på retrofløjels tøj åhh jeg bliver så fattig. elsker at shoppe tøj til clara på nettet. jeg er også sucker for elefanter og søheste.
dorthemus skriver: Jeps Og så får jeg jo ikke flere børn....buhuuuuuuu
ja så skal der shoppes igennem mand. du skal finde dig en mand med nogle unger som du så også kan shoppe tøj til, for hans penge
Maise skriver: haha kunne ellers sende dig en del fede links. men tjek børnetøjsmærket mixed ud på www.maelkechokolade.dk . De har de fedeste dyremotiver på retrofløjels tøj åhh jeg bliver så fattig. elsker at shoppe tøj til clara på nettet. jeg er også sucker for elefanter og søheste.
Shit en lækker side
Maise skriver: ja så skal der shoppes igennem mand. du skal finde dig en mand med nogle unger som du så også kan shoppe tøj til, for hans penge
Har du en mand i tankerne, søde Maise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128