Lægebesøg igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. september 2008

mor til en del

Cilas har igen været hos lægen, hans ører begyndte at brokke sig igen, altså det flød fra dem, det var ellers blevet bedre, men kun ½ døgn,
så afsted til lægen, som kunne konstatere at nu havde han mellemørebetændelse, og han hvæsede også godt på luftvejene, så den står på pencillin og maske...

Gad vide hvornår jeg får ham kørt ind hos dagplejen, vi sms dagligt men det er en dyr sms veninde.....:(

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Rasmine

Sikke noget lort. Har du prøvet at tage mælken fra ham, Biostrath dråber, zoneterapi? Har selv prøvet ALT til Mille, som tilsyneladende er vokset fra det, i en alder af 4. 7-9-13... :'(

Anmeld

12. september 2008

mor til en del

Nu er det jo sådan at 4 af mine drenge er ørebørn, så den er nærmest genetisk betinget.

Luftvejer det har de 3 af dem døjet med i perioder, men det er mest når der er omslag i vejret, og vi har aldrig brugt masken fast, kun lige til at hjælpe igennem.

Som med Mille er mine også vokset fra det Oscar på 4½ har slet ikke haft problemer i år, så jeg åber på at det kun rammer de to små i år.

Jeg har tænkt på biostrath, men tanken alene er ikke nok, så måske skulle jeg lige svinge forbi Matas i dag....;)

Lisbeth.

Anmeld

12. september 2008

Anja

Altså, sikke synd for den lille mand :(

Her flyder Elias´ øre også stadig og han har lidt feber on off, men jeg afventer og ser om det stadig flyder på mandag, hvor jeg så har aftalt at jeg skal ringe til vores ørelæge for at få en tid til tjek.

Heldigvis sover han fint om natten igen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.