Så sker der sgu noget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Hvem?

MatildeS skriver:

Det blir dejligt 

Vi kom hjem efter 11 dage men blev desværre indlagt igen fordi han ikke ville spise. Men jeg ammede dog og det er jo ikke helt så nemt som en flaske, når de er så små.

Nej, det er heldigvis noget nemmere med flasken og er den dag idag, hvor han er ude slet ikke i tvivl om at det er den rigtige beslutning jeg har taget, så det er super dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Hvem?

K&S skriver:

Skønt at høre det går fremad...!

for at I får lov at komme hjem på mandag

Ihh, tak tak tak, X endelig

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

SanneBoe skriver:

Nej, det er heldigvis noget nemmere med flasken og er den dag idag, hvor han er ude slet ikke i tvivl om at det er den rigtige beslutning jeg har taget, så det er super dejligt

Super, man skal gøre det der er bedst for alle parter 

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

SanneBoe skriver:

Herlige Hjalte har siden igår stort set drukket hele flasken ved hvert måltid, om natten levner han dog 10-20 ml. ud af 70 ml, og snupper det hele om dagen, har kun levnet 25 ml. én gang idag, ellers drukket rup og stup hver gang - hooooold op det er lækkert, så nu håber vi at spl'erne er enige med os om at vi da ska hjem på Mandag

Glææææææder mig SÅ meget til min familie er samlet i det lille hjem!

Eii..hvor er det dejligt 
Jeg krydser arme og ben for jer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

Hvem?

SussieThyssen skriver:

Eii..hvor er det dejligt 
Jeg krydser arme og ben for jer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2011

Kruse90

jubiii

hvor er det dejligt

Anmeld

9. januar 2011

Hvem?

Kruse90 skriver:

jubiii

hvor er det dejligt

Det så skønt, men sygeplejerskerne herinde er godt nok ikke enige, nogle siger vi sagtens kan komme hjem, andre siger måske og hende der var her i dagvagt sagde at det kunne vi da slet ikke, så jeg håber på lægen er enige med os imorgen og udskriver os med sonden.

Det var sygeplejersken i fredags hvert fald med på - så x for det er hende der er på arbejde imorgen, en herlig gammel garvet dame

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.