Så sker der sgu noget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Hvem?

Herlige Hjalte har siden igår stort set drukket hele flasken ved hvert måltid, om natten levner han dog 10-20 ml. ud af 70 ml, og snupper det hele om dagen, har kun levnet 25 ml. én gang idag, ellers drukket rup og stup hver gang - hooooold op det er lækkert, så nu håber vi at spl'erne er enige med os om at vi da ska hjem på Mandag

Glææææææder mig SÅ meget til min familie er samlet i det lille hjem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Rosa

Weee, det var da dejligt at høre  Tillykke med de gode nyheder 

Anmeld

8. januar 2011

Hvem?

Rosa skriver:

Weee, det var da dejligt at høre  Tillykke med de gode nyheder 

Ihh, mange tak - jeg holder alt  og håber det bedste

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

SanneBoe skriver:

Herlige Hjalte har siden igår stort set drukket hele flasken ved hvert måltid, om natten levner han dog 10-20 ml. ud af 70 ml, og snupper det hele om dagen, har kun levnet 25 ml. én gang idag, ellers drukket rup og stup hver gang - hooooold op det er lækkert, så nu håber vi at spl'erne er enige med os om at vi da ska hjem på Mandag

Glææææææder mig SÅ meget til min familie er samlet i det lille hjem!

Skøøønt 

Er han sluppet helt uden om at få gulsot? 

Anmeld

8. januar 2011

Hvem?

MatildeS skriver:

Skøøønt 

Er han sluppet helt uden om at få gulsot? 

Ja, de har taget 3 prøver på ham - og de har alle været helt i bunden, så det var bare så lækkert

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

SanneBoe skriver:

Ja, de har taget 3 prøver på ham - og de har alle været helt i bunden, så det var bare så lækkert

Dygtig 

Min Hjalte, som er født 34+1. fik det da han var 3 dage gammel -Lige på den nybagte mors jeg-er-fyldt-med-hormoner-tudedag 

Anmeld

8. januar 2011

Mira0911

Hvor er det dejligt at høre... Dejligt det går fremad... 

Anmeld

8. januar 2011

Hvem?

MatildeS skriver:

Dygtig 

Min Hjalte, som er født 34+1. fik det da han var 3 dage gammel -Lige på den nybagte mors jeg-er-fyldt-med-hormoner-tudedag 

Åh nej, Hjalte er jo 9 dage nu, så de har udelukket han får det, så nu må det godt blive Mandag og Hr. Doktor siger: "Ka i så komme hjem"

Anmeld

8. januar 2011

K&S

Skønt at høre det går fremad...!

for at I får lov at komme hjem på mandag

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

SanneBoe skriver:

Åh nej, Hjalte er jo 9 dage nu, så de har udelukket han får det, så nu må det godt blive Mandag og Hr. Doktor siger: "Ka i så komme hjem"

Det blir dejligt 

Vi kom hjem efter 11 dage men blev desværre indlagt igen fordi han ikke ville spise. Men jeg ammede dog og det er jo ikke helt så nemt som en flaske, når de er så små.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.