Filurens hule uge 31

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

AnneBJ

Åh! Du ser jo ligeså godt ud som altid! Er navlen poppet? - eller ikke helt endnu?

Skidt med vægten, som Sofia så rigtigt siger, var der jo ikke mange gram polstring på dig før graviditeten, så de ryger hurtigt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Åh! Du ser jo ligeså godt ud som altid! Er navlen poppet? - eller ikke helt endnu?

Skidt med vægten, som Sofia så rigtigt siger, var der jo ikke mange gram polstring på dig før graviditeten, så de ryger hurtigt igen

Tak og i lige måde Anne. Navlen har været poppet i noget tid- jeg kan ikke rigtig finde ud af om den lurer på et sidste lille "pop" eller om der ikke er mere at poppe af (den er så sær min navle)

Jeg er også helt rolig hvad vægten angår- det ryger vel af igen før eller siden. Det var lidt spooky i starten- de første 10 kg kom virkeligt hurtigt (og da vejede filuren jo altså ikke mere end et par g) og jeg har næsten altid haft meget svært ved at tage på i vægt. Men det er skøøønt at mavsen vokser, at man kan se det fra uge til uge og dejligt med lidt depoter hist og her. Så jeg klager slet ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.