Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
30 hele uger - endnu en milepæl er nået! Vi glæder os sådan til at møde vores lille basse.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot mave - og flot pige
Flot flot mave... Sådan vil jeg også se ud, når min tid kommer
Taak hvor er I søde! Det varmer bare så meget med den slags søde kommentarer! Hav en fortsat god weekend.
Smuuuk mavse!!!
Hvor ser du bare godt ud Laura Din mave er så flot!!
FrkLarsen skriver: Smuuuk mavse!!!
Tusind tak
Sofia skriver: Hvor ser du bare godt ud Laura Din mave er så flot!!
Tak Sofia og jeg kan kun sige i lige måde! Det er bare så dejligt med komplimenter, især når vægten allerede siger +16 kg. Hvad skal det ikke ende med?!
Laura25 skriver: Tak Sofia og jeg kan kun sige i lige måde! Det er bare så dejligt med komplimenter, især når vægten allerede siger +16 kg. Hvad skal det ikke ende med?!
Jeg har simpelthen nægtet at veje mig ... og nu skal jeg til JM her den 17. jan så må jeg tage dommen der! Men du var jo SÅ slank da du blev gravid, så synes +16 lyder helt tilpas!
Det er jo spændende så. Og det er også spændende hvad hun skønner den lille til at veje!
Ja jeg var ret slank- det havde jeg bare ikke opdaget. Ikke før jeg så det på (mave)billederne. Jeg har indstillet mig på at skulle forbi +20kg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128