Hej alle sammen.
Ved ikke lige helt hvad der er sket her men prøver og komme ud med det, så må i læse det eller lade vær, har lide brug for og vide om det er mig der er galt på den...
Jeg skulle arbejde lørdag og kæresten ville hjem til en ven og sove, han hedder så mikkel og han havede ikke set ham i lang tid og han havede en søn de skulle hygge med, troede blindt på det hele, vi skrev kun 2 beskeder til hinanden den lørdag og det var virkelig mærkeligt, han tog den ikke når jeg ringede, men så lagde jeg mig til og sove.
Søndag hørte jeg ikke fra ham, kunne mærke der var noget galt, men viste der ikke var sket ham noget, så ville jeg kunne mærke det, men min usikkerhed holdte mig i ro i en time, til sidst kunne jeg ikke mere, gik ind og startet hans puter og ganske rigtig fandt jeg msn samtaler med andre kvinder, billeder af ham, (nøgen billeder) han lover han ikke har sendt nogle af dem.
NÅ MEN HAN TAGER STADIG IKKE HANS FON. til sidst ringer han så og kommer med undskyldninger om hans fon ikke virkede og nettet var gået ned. (HMMM hvorfor så ikke låne hans vens fon og ringe.)
da han så kommer hjemindrømmer han efter noget press og tid at han ikke har sovet ved ham mikkel. men på et motel. hmmm ja go med ham. så efter noget mere prees indrømmer han så han har sovet ved en ven, og så at det var en veninde, ja ja så komden store bombe, det er en veninde han har mødt på nettet for nogle uger siden, føldte mig bare helt tom, helt nede. Vælger så og tro på ham når han siger der ikke er sket noget og siger jeg godt vil tilgive ham med tiden men det ville tage noget tid og jeg nok aldrig ville glemme det..
Så her den anden dag fandt jeg så en på hans msn som han har mødt på en chat, nægter han så. Men nu tvivler han på forholdtet, og jeg føler mig til grin...
Så funtet ud af i dag han har skrevet en masse sms´er med min veninde, hun har bare aldrig lagt noget i det fordi hun som jeg ikke troede han ´var sådan...
Så nu er jeg tilbage på min lillebrors værelse ved min mor, i en 3 værelset lejlighed.. Skaljeg tilgive ham hvis han kommer tilbage, hvad skal man gøre..
Nogle gode råd.
KnuzZer en meget forvirret kommene mor der snart er 14 uger henne..
Anmeld