Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil gerne ha tømt ud nu. Alt er str. 68, og det meste er aldrig brugt, kun vasket, eller brugt meget lidt.. Byyyyyyd..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad siger du til 150,- inkl porto
jcmoller skriver: hvad siger du til 150,- inkl porto
Det siger jeg i hvert fald pænt nej tak til! Alt undtagen strømpebuks er aldrig brugt! Så jeg ville få 100,- ud af det da porto bliver 50,-
Det er ALT for lidt!
du skriver jo oz sælges billigt
hvad er din pris så?
jcmoller skriver: du skriver jo oz sælges billigt hvad er din pris så?
ja, men det skal jo også være realistisk!
Det billigste jeg kan gøre det for er 210,- + porto.. (Kan sendes for 40,50,- som B-post)
Maria. skriver: ja, men det skal jo også være realistisk! Det billigste jeg kan gøre det for er 210,- + porto.. (Kan sendes for 40,50,- som B-post)
så springer jeg over, det er ikke billigt i mine øjne....sorry
jcmoller skriver: så springer jeg over, det er ikke billigt i mine øjne....sorry
Hold da op! Er det ikk billigt? Der er for over 800,- kr nyt tøj!
Det er helt ok!
Maria. skriver: Hold da op! Er det ikk billigt? Der er for over 800,- kr nyt tøj! Det er helt ok!
så er hello kitty og barbapappa heller ikke dyre.... men det er oz bare min mening kunne aldrig drømme om at bruge 800,- på tøj i den str
jcmoller skriver: så er hello kitty og barbapappa heller ikke dyre.... men det er oz bare min mening kunne aldrig drømme om at bruge 800,- på tøj i den str
Så skulle dit barn gå uden tøj eller hva? For du får det da ikk billigere!?
Maria. skriver: Så skulle dit barn gå uden tøj eller hva? For du får det da ikk billigere!?
mit barn behøver squ da ikke gå uden tøj fordi jeg ikke køber overdreven dyr tøj...hmm jo det fås billigere, det ved man nok kun bare hvis man ikke har råd til at smide om sig med penge!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128