Hjælp, jeg er ude hvor jeg ikke kan nå bunden ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

grinny

Noneother skriver:

Ja. Afhængig af hvilken "hårtype" du vælger at købe, men det kan du med stortset ALT ægte hår.

Okay.. Mange tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Corn

Så spørger jeg lige... Jeg har overvejet clip in, fordi jeg ikke vil have det langt hver dag, men synes det kunne være rart med mulighed for at variere det med clip in.

Clip-in, hvilken slags er værd at vælge?? og hvor "meget" hår skal man bruge???

Anmeld

9. januar 2011

170811

grinny skriver:

Det skal være så jeg selv kan bestemme om jeg vil have det i eller ej, det er ikke noget jeg skal bruge hver dag, tror du så ikke clip on er bedst?

Jo helt sikkert så Du kan få rigtig lækre clip in hos frisøren til ikke så dyre penge.Pas på med at købe meget billige, håret ligner sikkert en hø stak efter to min så

Anmeld

9. januar 2011

LR85

Noneother skriver:

Som sagt, så prøv flip-in i stedet. Det er 100 gange nemmere

Edit. Nu med video

http://www.youtube.com/watch?v=YTdC_XQbGQA&feature=related

ihh det ser smart ud, men er ikke sikker på jeg helt kan se eller forstå hva der sker.

det er som om det er et helt slags pandebånd, og så alligevel ikke. Sidder der noget permanent forrest på håret, hvor man klipser det kunstige på??

Og ved du hvor man kan købe det, har aldrig høre om det før

Anmeld

9. januar 2011

Noneother

louiseandersen85 skriver:

ihh det ser smart ud, men er ikke sikker på jeg helt kan se eller forstå hva der sker.

det er som om det er et helt slags pandebånd, og så alligevel ikke. Sidder der noget permanent forrest på håret, hvor man klipser det kunstige på??

Og ved du hvor man kan købe det, har aldrig høre om det før

Det er osse meget nyt her i DK.

Det sidder med sådan en meget tynd elastik snor, som på ingen måde kan ses når det er sat i.
-og ja. Det sidder godt fast. Kan sagtens holde til en god bytur!

Du kan i hvert fald købe det "færdiglavet" her:

http://www.dba.dk/extensions-extensions-flip/id-70857212/

Ellers søg på: Køb flip in extension.
Så dukker der en hel masse op.

Anmeld

9. januar 2011

LotteGabriella

Jeg har haft extensions i ca 5 år nu og er MEGET tilfreds

super godt/flot hår og så får jeg altid at vide, at man IKKE kan se at jeg har extensions, hvilket jo heller ikke er meningen

Jeg har det påsyet på noget af mit eget hår som bliver flettet helt tæt på hovedbunden, det giver et naturligt look, og så er det lettere at frisere det end hvis man har clip-ons eller hotfusion (tror jeg at det hedder).

Her er lige et parbillede

Jeg får det lavet hos Salon Djarling på Østerbro i Kbh., de samarbejder også med en salon i Århus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

Manakauapo

Jeg skal have sat extentions i til maj. Og dre har jeg bestilt en tid hos frisøren.

Hvis det skal se ordenligt ud og være helt iorden, syntes jeg man skal gå til sin frisør og få dem lavet. Det koster ca. 1500 kr og holder i ET helt år. Det kan jeg godt leve med så.

Plus også at du ved du får de helt rigtige. Frisøren farver dit hår, så de passer til. Og justerer det helt rigtigt til..

Anmeld

9. januar 2011

LotteGabriella

LotteGabriella skriver:

Jeg har haft extensions i ca 5 år nu og er MEGET tilfreds

super godt/flot hår og så får jeg altid at vide, at man IKKE kan se at jeg har extensions, hvilket jo heller ikke er meningen

Jeg har det påsyet på noget af mit eget hår som bliver flettet helt tæt på hovedbunden, det giver et naturligt look, og så er det lettere at frisere det end hvis man har clip-ons eller hotfusion (tror jeg at det hedder).

Her er lige et parbillede

Jeg får det lavet hos Salon Djarling på Østerbro i Kbh., de samarbejder også med en salon i Århus

det billede bagfra er ikke lige så godt, men jeg håber at du kan få et indtryk

Anmeld

9. januar 2011

Mellepige

BD-store.dk er billigt og rigtig godt.. jeg har clips on. Syns det vokser for hurtigt ud så man kan se det med de andre metoder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.