grinny skriver:
Jeg har længe været rigtig træt af mit hår, kan aldrig finde en god frisure og bliver altid træt af den efter en uge. Jeg har prøvet kort og langt, lys og mørkt og nu er jeg altså kommer der til hvor jeg simpelthen bliver nød til at prøve noget nyt...
.. EXTENSIONS!!!
Meeen.. Jeg synes det er en jungle at gå rundt i. Hvor er det bedst at købe det? Hvad er bedst at købe, clip on? Det har jeg nemlig overvejet da det virker så nemt.
Nogen der har forstand på det her som jeg kan hjælpe mig? For så ville det være rigtig rart.
Hilsen en der gerne snart vil kunne svinge med håret og føle sig lækker igen 
Jeg er altså noget af en mega extensions fan!
Jeg vil meget gerne dele ud af mie erfaringer, da jeg har gået med det 2 år og har prøvet alt.. 
Min favorit er tape extensions. Håret sidder på en lille bane tape som bliver klistret fast til dit hår, helt inde ved hovedbunden.
Jeg er ikke til clips, besværligt når jeg vil have det i hver dag.
Har prøvet totter (de bliver "limet" fast, med kreatin). Det er ok, men synes det slider mere på håret end tape.
BEMÆRK - prøv ikke at tage tape ud selv, få endelig en der ved hvad hun laver til det. Gjorde det en gang, og jeg havde tape i hele håret.. Det var forfærdeligt.
Jeg har aldrig fået det lavet hos en frisør, da det er meget dyrt. har fået det lavet hos en pige som har taget et kursus i extensions. fandt hende på trendsales. Det har jeg altid været glad for. Har givet cirka 1500-2000 pr gang, og det har holdt omkring 3 mdr.
Det kræver virkelig meget pleje og omtanke at få det til at holde længe, så det ikke tilsidst ligner en uglerede, men det er det hele værd.
Jeg plejer at vaske med en speciel shampoo uden olie, for det opløser tapen. Derefter bruger jeg balsam. Når jeg har været i bad så tørre jeg det altid med hårtørre. Jeg bruger hårkur 2 gange om ugen. Derudover bruger jeg en plejende shine gele hver dag.
Også fletter jeg det hver aften inden jeg skal sove i to fletninger!Jo mindre uglet det bliver jo længere er det pænt. Er min erfaringer.
Knus