Secrets skriver:
Gad godt høre, om der var nogen sammenhæng på jeres mødres fødsler af jer/søskende og den måde, som jeres egen fødsel/graviditet har været på? Jeg kan nemlig godt blive lidt nervøs 
Da min mor var gravid med mig, kastede hun op så længe, at hun til sidst måtte indlægges pga. underernæring. Hun havde kæmpe problemer med tilberedt mad og kunne få det helt dårligt af det lugten. Da jeg skulle fødes, blev hun sat igang, fordi de synes de så en skygge på min nakke på scanningen, som de troede betød, at jeg sansynligvis var lam. Så det var en dramatisk og hård fødsel, som også tog mange timer. Flere gange var de i tvivl om, om jeg levede endnu, og har til dags dato stadig et lille "hul"/"Indhak" i hovedbunden fra en krog de satte i for at kunne måle på mig, imens jeg stadig var inde i min mor. Jeg blev dog født med en masse sort hår, og var ikke det mindste lam
De havde set forkert, og jeg var helt rask og perfekt. Min mor siger også i dag, at hun burde kunne regne ud, at jeg ikke var lam, for hun kunne jo mærke jeg sparkede, men det tænkte hun ikke over i panikken.
Til gengæld var hendes graviditet med min lillebror nem og smertefri, og fødslen var piece of cake.
Hvordan var det med jeres mødre, og har det en sammenhæng med hvordan jeres egne graviditeter/fødsler har været?
Min mor har haft fem dejlig nemme og hurtig overstået fødsler, heldigvis - tænker jeg jo bare 
Min søster har så født to børn, den første var en fødsel på 13 timer, med nogle komplikationer, men det var faktisk pga.hvordan han lå og ikke selve fødslen og hende der var problemer med, og hendes 2'er gik også bare godt og stærkt, dog blev hun sat igang - men derefter gik der to timer, så var hendes datter ude
Så jeg HÅBER vi har min moars gener, og får lette fødsler 
Og forresten, SUPER god tråd du har lavet her, har selv ofte tænkt på det nemlig! Så det er godt at læse lidt om hvorvidt det minder om, som man jo siger det gør
Men jeg håber da for dig, at du får en dejlig fødsel, trods din mors hårde fødsel med dig