Gode råd mod røglugt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Betteisen

SussieThyssen skriver:

Ganske almindeligt rengøringsklorin er nu ikke skadeligt, man skal jo ikke isolere det i rummet, men bruge det sammen med udluftningen.
Det man gør er at tage en gammel tyk klud, fx en gammel vaskeklud eller en stump froté håndklæde, og så gennemvæder man det med klorin og lader det ligge et døgnstid på en underkop.
Og så smider man naturligvis kluden ud efter brug.

Ja jeg havde nu heller ikke regnet med, at nogen ville opholde sig i rummet mens det stod på... men klor/klorin/klor rens kan virke lokalirriterende på luftveje. (og blander man det med syreholdige rengøringsmidler, ja så starter festen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Kløver

MatildeS skriver:

Jamen jeg tror som sådan ikke der er noget at fikse da den skal køre hele tiden så der ikke kommer fugt 

Alle lejligheder er koblet til den så jeg tror det er svært at undgå at der florerer røglugt, desværre  Man kan jo ikke rigtig bede folk om at lade være med at ryge i eget hjem.

Jeg tænker at der må være en fejl i deres system, da en udsugning jo kun skal tage luft ud og ikke ind, og det er jo heller ikke rimeligt i skal have "røg" ind i jeres hjem, fordi andre ryger

Jeg ville nok tage en snak med udlejer/vicevært og høre hvad der kan gøres

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

Betteisen skriver:

Ja jeg havde nu heller ikke regnet med, at nogen ville opholde sig i rummet mens det stod på... men klor/klorin/klor rens kan virke lokalirriterende på luftveje. (og blander man det med syreholdige rengøringsmidler, ja så starter festen)

Jo, men det advarer jeg netop også mod længere forude i tråden.
ALDRIG blande klorin med andre ting undtagen helt almindeligt vand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.