Gode råd mod røglugt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.139 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Mullebergen

Jeg er lige flyttet i en ny lejlighed og er så glad for at have fået mere plads 

Det eneste problem er at udsugningen på badeværelset kører automatisk og ikke slukkes. Jeg går udfra at nogle her i opgangen ryger, fred være med det men det gør simpelthen at der STINKER af røg på mit badeværelse pga. den udsugning 

Kom med ALLE jeres gode råd, for det er simpelthen for ulækkert at mine håndklæder og min datters pusleplads skal stinke sådan 

Er det en skørne at en skål med eddike tager lugten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

2babygirls

MatildeS skriver:

Det eneste problem er at udsugningen på badeværelset kører automatisk og ikke slukkes. Jeg går udfra at nogle her i opgangen ryger, fred være med det men det gør simpelthen at der STINKER af røg på mit badeværelse pga. den udsugning 

Kom med ALLE jeres gode råd, for det er simpelthen for ulækkert at mine håndklæder og min datters pusleplads skal stinke sådan 

min søster brugte det med eddiken for hendes lejlighed stank også...

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

Tina&Martin skriver:

min søster brugte det med eddiken for hendes lejlighed stank også...

Ok, har hun så en skål med eddike til at stå permanemt eller hvordan? 

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

MatildeS skriver:

Nej det er det ikke.
Du kan enten sætte en lille skål med eddike eller klorin..det tager lugten.
det bruger jeg selv når jeg har haft gæster ellers synes jeg trænger til et lille friskt pift i huset, selvom jeg lufter ud dagligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

Rosa

Var det ikke en ide at få kontaktet viceværten og få den udsuger fikset permanent? 

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

Rosa skriver:

Var det ikke en ide at få kontaktet viceværten og få den udsuger fikset permanent? 

Jamen jeg tror som sådan ikke der er noget at fikse da den skal køre hele tiden så der ikke kommer fugt 

Alle lejligheder er koblet til den så jeg tror det er svært at undgå at der florerer røglugt, desværre  Man kan jo ikke rigtig bede folk om at lade være med at ryge i eget hjem.

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

SussieThyssen skriver:

Nej det er det ikke.
det bruger jeg selv når jeg har haft gæster ellers synes jeg trænger til et lille friskt pift i huset, selvom jeg lufter ud dagligt.

Kærligst
Sussie

Super, det må jeg prøve så 

Anmeld

8. januar 2011

2babygirls

MatildeS skriver:

Ok, har hun så en skål med eddike til at stå permanemt eller hvordan? 

hun havde det kun i starten, nu lugter hytten ikke mere

Anmeld

8. januar 2011

Betteisen

SussieThyssen skriver:

Nej det er det ikke.

Kærligst
Sussie

Klorinen er ikke så smart at stille, hvis man selv skal opholde sig i rummet. Klordampe er skadelige. Eddiken bruger mine forældre derimod (ikke at det hjælper for de ryger en del), men det kan vel tage det værste.

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Betteisen skriver:

Klorinen er ikke så smart at stille, hvis man selv skal opholde sig i rummet. Klordampe er skadelige. Eddiken bruger mine forældre derimod (ikke at det hjælper for de ryger en del), men det kan vel tage det værste.

Ganske almindeligt rengøringsklorin er nu ikke skadeligt, man skal jo ikke isolere det i rummet, men bruge det sammen med udluftningen.
Det man gør er at tage en gammel tyk klud, fx en gammel vaskeklud eller en stump froté håndklæde, og så gennemvæder man det med klorin og lader det ligge et døgnstid på en underkop.
Og så smider man naturligvis kluden ud efter brug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.