Tilbage til køreposen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2008

Plysbjørnen

Slee-bee køreposen fra A-Z/Bilka er der nogen der har erfaring med den, og nogen der eventuelt har en idé om hvad den koster???

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

ivfmarie

Sådan en har vi. Vi har brugt den til både Freja og Malte - og den kommer frem igen til efteråret. Der er to dyner i, så den kan bruges faktisk året rundt, da man bare knapper den ene dyne af når der bliver lunere i vejret. Begge mine unger er varme når de sover, så for dem har det været fint med en body, strømper og en lille hue når de som i slee-bee'en - selv om vinteren! Jeg kan kun anbefale en slee-bee. Jeg mener at normalprisen ligger omkring 500, men måske er de på bud en gang i mellem? Marie

Anmeld

11. september 2008

Tikki

En fra min mødregruppe IRL har den og er superglad for den....tror hun gav 500 kr for den eller deromkring. Efter jeg så hendes, har jeg købt den fra føtex til også omkring 500 kr og den er rigtig fin med 2 dyner, så den både kan bruges vinter og sommer. Det er med dun. Dog skal man ikke købe den med vandafvisende betræk/regntøjsagtig betræk, som jeg har gjort - ungerne sveder helt vildt og betrækket lugter afskyeligt og kan ikke vaskes ordentligt uden det stinker fælt. Jeg har syet nyt betræk og så er den bare fin......men altså Slee-Bee´en kan du rolig købe - den er god ;)

Anmeld

11. september 2008

sbs78

Jeg kender flere som har den, og de er rigtige glade for den. Så den går du vist ikke galt i byen med.

Du kan tit finde en til ca 300kr på gul og gratis, den blå avis el. trendsals.

Anmeld

11. september 2008

Loggidut

jeg har den...og elsker den...men jeg tror jeg gav 700 for min, fordi jeg ikke købte den på bud!

Anmeld

11. september 2008

Plysbjørnen

Okay, det er da godt at i alle kan anbefale den, tror det nok bliver den så, men det lader til at jeg er nød til at bevæge min bagdel til Sønderborg for at se hvad den koster, og så må jeg så se hvornår jeg har pengene til den... Fandt et billede af den inde på A-Z's hjemmeside, og kæresten kunne også godt lide den... Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.