Amso skriver:
Nu er jeg lidt overvægtig, og er derfor vant til at have mit tøj siddende oppe på maven.. Og ikke under "dellen". Ikke HELT opp ved barmen, men lige så tøjet sidder pænere, hvis du kan følge mig.? Jeg har fundet et par gode maxi trusser, der går op til navlen, og de er bare super gode til mig... Nemlig så jeg heller ikke deler midt på maven, men min mave ser flot og rund ud. har kun 5 uger til termin, og vil gerne have min mave ser flot og gravid ud de sidste par uger, i stedet for kun tyk
Og også af samme årsag ikke de skærer ind på maveskindet eller triller ned når jeg sætter mig.. hehe
Det er faktisk de maxi trusser fra fakta af som jeg bruger. som jeg kan se du har spurgt om for et par svar siden...
He he, jeg er i samme situation. 
Er også overvægtig og vant til at have delle på maven, som trussen enten deler i to eller også ruller de ned hele tiden. Men de der Stinna trusser fra fakta er rigtig gode. Plejer at købe tai modellen i en 44/46 str. og de sidder fint. Men nu begynder de også at rulle ned, fordi maven er blevet større.
Men jeg har jo stadig meget fedt, også på maven, så selvom størrelsen på maven selvfølgelig i høj grad nu skyldes graviditet, så sidder der stadig et lag fedt yderst, som netop gør, at trussen stadig deler maven op i to. Og jeg har det på samme måde som dig, at jeg vil gerne ha en fin rund mave i stedet, så folk kan se, at det altså er fordi jeg er gravid, at jeg er så stor, og ikke bare fordi jeg har spist for meget julemad 
Anmeld