Hvad gør I med trusser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

FrkLarsen

Jeg købte GIGA trusser i Super Brugsen .

Nej hvor blev jeg glade for dem, de gik op over maven (hele maven ) Men det var bare SÅÅÅ behagelige!! OGSÅ efter fødslen!!!  

For at du finder de rigtige trusser  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Muffinmus

Ehg, jeg gik i lavtaljede g-streg meget af tiden, havde kun 2 par graviditetstrusser, og de gik vist også til midt på maven...men altså, gravide maver skal da også have større trusser, så ud og købe nogen, havde vist ikke nogle der kunne dele min mave, den var jo fyldt med baby og kunne ikke deles nogen steder.

Anmeld

8. januar 2011

thilde-tusindfryd

FrkLarsen skriver:

Jeg købte GIGA trusser i Super Brugsen .

Nej hvor blev jeg glade for dem, de gik op over maven (hele maven ) Men det var bare SÅÅÅ behagelige!! OGSÅ efter fødslen!!!  

For at du finder de rigtige trusser  

Hedder de GIGA ?

Anmeld

8. januar 2011

Isabella_mor

AnjaM skriver:

Hotpants..!!

De luner, og sidder UNDER maven..

Hvis ikke jeg har flere rene hotpants i skuffen, så tager jeg nogle tai (eller hvad det nu hedder), som ugså kan placeres under maven..

Anja

i agree...

Anmeld

9. januar 2011

Lou87

thilde-tusindfryd skriver:

Hotpants ? Hvor langt går de op ? Og hvordan er de anderledes end maxi trusserne fra fakta ?

Hmm bum bum kender ikk dem fra fakta... Men forestiller mig at maxitrusser er ligesom de såkaldte "mormor" trusser ??
Og hvis man er til dem, tror jeg også de er ok ??

Men jeg bruger normalt g streng og hotpants.. bare ofte blone hotpants, men de var ikk behagelige!!
Så under graviditeten brugte jeg dem i bomuld, og købte også nogle decideret mama hotpants i h&m.. (sort grå og hvid 3 pk)
De var lidt højere i stykket så der var plads til maven gik ud uden noget strammede.. og også til at man blev lidt breddere over numsen ;-) Og så dem fra bilka sad under maven, men var også dejligt løse i det... og billige! Ku ikk fordrage og ha trusseindlæg på til udflåd, så hvis de blev meget grimme smed jeg dem ud nu de ikk kostede mere end 10 kr måske.
Men ja, så er hotpants også gode fordi de jo er lidt som korte shorts (her af navnet) så de ikk deler ballen lige så meget op i fire som "mormor" trussen gør - hihi

Anmeld

9. januar 2011

Anette&Sophia

nu er jeg ikke gravid eller har prøvet det, men trusser kan jeg nu stadig snakke med på

H&M har lavet en masse fine og søde blonde hipsters, og de er virkelig dejlige at have på, man mærker dem næsten heller ikke. + hipsters giver en god røv

Anmeld

9. januar 2011

Amso

Nu er jeg lidt overvægtig, og er derfor vant til at have mit tøj siddende oppe på maven.. Og ikke under "dellen". Ikke HELT opp ved barmen, men lige så tøjet sidder pænere, hvis du kan følge mig.? Jeg har fundet et par gode maxi trusser, der går op til navlen, og de er bare super gode til mig... Nemlig så jeg heller ikke deler midt på maven, men min mave ser flot og rund ud. har kun 5 uger til termin, og vil gerne have min mave ser flot og gravid ud de sidste par uger, i stedet for kun tyk  Og også af samme årsag ikke de skærer ind på maveskindet eller triller ned når jeg sætter mig.. hehe

Det er faktisk de maxi trusser fra fakta af som jeg bruger. som jeg kan se du har spurgt om for et par svar siden...

Anmeld

9. januar 2011

thilde-tusindfryd

Amso skriver:

Nu er jeg lidt overvægtig, og er derfor vant til at have mit tøj siddende oppe på maven.. Og ikke under "dellen". Ikke HELT opp ved barmen, men lige så tøjet sidder pænere, hvis du kan følge mig.? Jeg har fundet et par gode maxi trusser, der går op til navlen, og de er bare super gode til mig... Nemlig så jeg heller ikke deler midt på maven, men min mave ser flot og rund ud. har kun 5 uger til termin, og vil gerne have min mave ser flot og gravid ud de sidste par uger, i stedet for kun tyk  Og også af samme årsag ikke de skærer ind på maveskindet eller triller ned når jeg sætter mig.. hehe

Det er faktisk de maxi trusser fra fakta af som jeg bruger. som jeg kan se du har spurgt om for et par svar siden...

He he, jeg er i samme situation.

Er også overvægtig og vant til at have delle på maven, som trussen enten deler i to eller også ruller de ned hele tiden. Men de der Stinna trusser fra fakta er rigtig gode. Plejer at købe tai modellen i en 44/46 str. og de sidder fint. Men nu begynder de også at rulle ned, fordi maven er blevet større.

Men jeg har jo stadig meget fedt, også på maven, så selvom størrelsen på maven selvfølgelig i høj grad nu skyldes graviditet, så sidder der stadig et lag fedt yderst, som netop gør, at trussen stadig deler maven op i to. Og jeg har det på samme måde som dig, at jeg vil gerne ha en fin rund mave i stedet, så folk kan se, at det altså er fordi jeg er gravid, at jeg er så stor, og ikke bare fordi jeg har spist for meget julemad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.