Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
thilde-tusindfryd skriver: Mine trusser kan ikke nå op over maven, så de sidder sådan halvvejs og det er lidt dumt, for så skærer de maven op i to. Så jeg var ude for at købe nogle trusser idag, men er i tvivl om jeg skal købe de der kæmpe store maxi trusser, og i en ekstra str., så de går op til navlen, eller om det måske er bedre, at de hænger under maven, og altså så i tai str. Hvad gør I ?
Mine trusser kan ikke nå op over maven, så de sidder sådan halvvejs og det er lidt dumt, for så skærer de maven op i to.
Så jeg var ude for at købe nogle trusser idag, men er i tvivl om jeg skal købe de der kæmpe store maxi trusser, og i en ekstra str., så de går op til navlen, eller om det måske er bedre, at de hænger under maven, og altså så i tai str.
Hvad gør I ?
Hotpants! nogle gode billige i bomuld er bare lækre og luner Købte en masse af de billige fra h&m og bilka i et nummer større end normalt (og INGEN elestik foroven.. altså ik boxershorts agtig, det strammer for meget!) og de er super! OG billige til bare og smide ud hvis de bliver grimme.... man kan jo risikere lidt mere udfllåd!
Go' trussejagt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: g streng hele graviditeten, de sidder helt under maven og skart ikke mig nogle steder, der var nogle kun i blonde fra victoria secrets da der ikke er kanter på eller noget der strammer.
g streng hele graviditeten, de sidder helt under maven og skart ikke mig nogle steder, der var nogle kun i blonde fra victoria secrets da der ikke er kanter på eller noget der strammer.
Jeg gik også med g-steng stort set hele graviditeten
De sad altid under min mave, nogle sad godt nogle var meget krøllet, men altid under min mave, jeg har ikke købt nogle graviditets trusser.
AnjaM skriver: Hotpants..!! De luner, og sidder UNDER maven.. Hvis ikke jeg har flere rene hotpants i skuffen, så tager jeg nogle tai (eller hvad det nu hedder), som ugså kan placeres under maven.. Anja
Hotpants..!! De luner, og sidder UNDER maven.. Hvis ikke jeg har flere rene hotpants i skuffen, så tager jeg nogle tai (eller hvad det nu hedder), som ugså kan placeres under maven.. Anja
DEN stemmer jeg også med på!
HOTPANTS!!! Looooove them!
- Har også nogle graviditetstrusser, men de er bare IKKE et hit De kravler op i røven hehe
Lou87 skriver: Hotpants! nogle gode billige i bomuld er bare lækre og luner Købte en masse af de billige fra h&m og bilka i et nummer større end normalt (og INGEN elestik foroven.. altså ik boxershorts agtig, det strammer for meget!) og de er super! OG billige til bare og smide ud hvis de bliver grimme.... man kan jo risikere lidt mere udfllåd! Go' trussejagt
Hotpants ? Hvor langt går de op ? Og hvordan er de anderledes end maxi trusserne fra fakta ?
Er hipsters og hotpants ikke lidt det samme ?
Tror jeg har nogle hotpants, jeg engang har købt for længe, længe siden. Men de går ikke særlig langt op. Kun til midten på hoften. Så de må vel næsten komme til at sidde under maven nu. Problemet med dem er, at de er meget, meget smalle i skridtstykket, så man næsten ikke kan have et trusseindlæg der, uden at det rager ud over kanterne og klistrer fast til bukserne. Så jeg bruger dem kun, når jeg skal gøre mig lækker
Mine trusser kan ikke nå op over maven, så de sidder sådan halvvejs og det er lidt dumt, for så skærer de maven op i to. Så jeg var ude for at købe nogle trusser idag, men er i tvivl om jeg skal købe de der kæmpe store maxi trusser, og i en ekstra str., så de går op til navlen, eller om det måske er bedre, at de hænger under maven, og altså så i tai str. Hvad gør I ?
Jeg købte graviditets-trusser og de var rigtig gode.
kitty skriver: Jeg har Mamma-hipsters fra H&M, og jeg synes de er rigtig behagelige. De går nemlig også under maven 3 par for 129,- mener jeg!
Jeg har Mamma-hipsters fra H&M, og jeg synes de er rigtig behagelige. De går nemlig også under maven 3 par for 129,- mener jeg!
Jaa dem sværger jeg også til! De er pæne og sidder godt, og kravler ikke op i numsen på den dumme måde, og er "pæne og ærbare" til jdm/læge besøg, uden at være sloggi-kedelige!
Jeg har købt dem både i bomuld (et par grå/sort/hvide), og en lidt "frækkere" udgave i sort/hvide med blonder på kanterne! Alle tre par for 129 kr! Klart pengene værd, jeg er sikker på at jeg også vil være glad for dem efter graviditeten, indtil at g-strengen muligvis må få lov at komme tilbage i garderoben, når alt down stairs er helet både fysisk og psykisk
jeg brugte stinnatrusser fra føtex før, under og efter graviditeten - dog lige med maxitrusser fra fødegangen lige efter fødslen
Har lige tjekket H&M mamma hipsters på nettet. De fås kun op til str. 44. Det kan jeg ikke passe.
http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_UND&shoptype=S
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128