Ny idaT jakke str. 86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.799 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Pige2009

Laura er desværre blevet for stor til hendes lækre idaT jakke inden den overhovedet har været i brug. Super lækker jakke med fleece inderfor i lyslilla. Vind- og vandtæt. Flot lilla farve med flamingoprint.

Nypris: 699,-

Din pris inkl. porto: 320 kr. ellers giv et bud!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Nemesis

hvor er det da utroligt som hende Laura vokser..har du overvejet stråforkorter?+

jakken er da bare megalækker! Men Sara har en dejlig vinterjakke i str. 68 med indbyggede vanter som hun passer.

:-) Men mon ikke du kommer af med den ret hurtigt.
Sisse

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

ladydan1 skriver:

hvor er det da utroligt som hende Laura vokser..har du overvejet stråforkorter?+

jakken er da bare megalækker! Men Sara har en dejlig vinterjakke i str. 68 med indbyggede vanter som hun passer.

:-) Men mon ikke du kommer af med den ret hurtigt.
Sisse

Jeg håber det da, for den er bare lækker og varm. Sig til, hvis du hører om nogen der mangler en

Laura er hoppet direkte fra 74 til 86 Men hun er stadig meget slank og ligger i den lave ende af skalaen.

Anmeld

8. januar 2011

Nemesis

Baagøe skriver:

Jeg håber det da, for den er bare lækker og varm. Sig til, hvis du hører om nogen der mangler en

Laura er hoppet direkte fra 74 til 86 Men hun er stadig meget slank og ligger i den lave ende af skalaen.

er IdaT så småt i str. at hun så ikke kan passe en str. 86??

Ja her er Sara stadig i noget 68 og noget 74. Den flyverdragt jeg har købt i str. 74 er egentlig stor nok til hende, men benene virker for korte og den jeg har i str. 86 er bare meget stor men nu er det sådan det er.

Synes det er utroligt at der ikke er lavet standarder på børnetøj endnu så man kan regne med str. uanset mærke.

:-) Sisse

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

ladydan1 skriver:

er IdaT så småt i str. at hun så ikke kan passe en str. 86??

Ja her er Sara stadig i noget 68 og noget 74. Den flyverdragt jeg har købt i str. 74 er egentlig stor nok til hende, men benene virker for korte og den jeg har i str. 86 er bare meget stor men nu er det sådan det er.

Synes det er utroligt at der ikke er lavet standarder på børnetøj endnu så man kan regne med str. uanset mærke.

:-) Sisse

Laura har så lang en overkrop, at den er for lille. Hun bruger også en str. mindre i bukser end bluser Jeg synes nemlig jakken er meget alderssvarende

Anmeld

8. januar 2011

ESV

Baagøe skriver:

Laura er desværre blevet for stor til hendes lækre idaT jakke inden den overhovedet har været i brug. Super lækker jakke med fleece inderfor i lyslilla. Vind- og vandtæt. Flot lilla farve med flamingoprint.

Nypris: 699,-

Din pris inkl. porto: 320 kr. ellers giv et bud!

Hvor gammel er din datter?

jeg kunne godt være MEGET interesseret i den..

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

ESV skriver:

Hvor gammel er din datter?

jeg kunne godt være MEGET interesseret i den..

15 mdr.

Anmeld

8. januar 2011

ESV

Baagøe skriver:

15 mdr.

Men hvis jeg har læst korrekt, har hun en lidt lang overkrop?

herhjemme har hun nemlig længst ben og ikke så lang en overkrop.

Anmeld

8. januar 2011

ESV

Baagøe skriver:

15 mdr.

og er lige ca halvanden måned yngre end din datter..

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

ESV skriver:

Men hvis jeg har læst korrekt, har hun en lidt lang overkrop?

herhjemme har hun nemlig længst ben og ikke så lang en overkrop.

Det er helt korrekt. Hun bruger normalt 86 i tøj men 92 i bodyer, fordi hun har så lang en krop og så korte ben

Jakken er virkelig super lækker. Den har været vasket én gang i Neutral og er fra røg- og dyrefrit hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.