Min FB + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

KajaHH

Sikke da en dejlig lille en, hjertelig tillykke med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Isabella_mor

årrhhhh hvor er han altså bare ADORABLE sikke et dejligt ansigt.. <3

tillykke med ham..

Anmeld

8. januar 2011

Sofia

Sikke en god fødselsberetning, jeg er rigtig glad for, du havde sådan en god oplevelse. Kan sagtens forstå dine bekymringer inden, men super super dejligt det hele gik så godt. Det må være helt vildt, at du bare lige pludselig hører et skrig og så ved du at dit barn er ude i verden, jeg har stadig lidt svært ved at forstå at det jo rent faktisk sker på et tidspunkt. Han er som sagt så yndig så yndig Og dejligt at der er gang i amningen, jeg må lige høre mere om hvordan og hvorledes på den front senere.

Giv din lille mand et kys og kan I havde en rigtig god dag, med alt hvad den byder på af nye vidunderlige ting

Anmeld

8. januar 2011

Riksen

Suk! Så sad man her og hylede! Din beretning gik lige i min hormonelle hjertekule

Jeg er glad for at høre, at kejsersnittet gik godt og udramatisk, og at det var en god oplevelse - også med epiduralblokaden. Fantastisk at Laurits blev født med ordentligt hyl - så tudede man lidt igen, da man læste det.

Og hvor er det dejligt at høre, at amningen er kommet godt i gang.

Endnu en gang stort tillykke med jeres smukke, smukke prins

Anmeld

8. januar 2011

DK

Ihh jeg sidder også her med tårer ned af kinderne og kæmpe klump i halsen IGEN!

Det hele lyder jo bare så fint og perfekt! Hvor dejligt at det hele bare gik præcist "som det skulle"! Altså...

Jeg glæder mig til at høre historien igen IRL i næste uge! Og ikke mindst at se baby-bassen Laurits! Han er altså bare så SMUK!

Anmeld

8. januar 2011

smutti1975

han ser godt nok nuser ud - tillykke med ham

Anmeld

8. januar 2011

Blyb

Kæmpe kæmpe tillykke Mette. Hvor det bare en dejlig FB du har skrevet. Og hvor er han bare for sød. Stort tillykke

Anmeld

8. januar 2011

Lone Jakobsen

dejlig beretning, og hvor er han dog lækker

Anmeld

8. januar 2011

K&S

Ih, hvor er han bare lille og lækker STORT tillykke med jeres lille prins...!

Anmeld

9. januar 2011

BabyMus

Åhh altså. Stort tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.