katvig sengetøj brunt æbleprint (link)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.427 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2008

Skovurt

Hej tøser

Jeg har lige i dag været så heldig at finde mig et sæt katvig sengetøj i brunt æbleprint til den juniordyne jeg satser på at Leander får i 1 års gave i næste måned :p
Jeg fandt det på www.denlillekuffert.dk (jeg har ret i at det var okay at linke ik - ellers må i rette mig), det er kun junior de har i brunt, tilgengæld koster det kun 300 kr inkl forsendelse

Ville bare lige dele det med jer - da jeg kan se at jeg ikke er den eneste som er vild med det i den farve :)

Anette
- som har modtaget en mail med at mit sengetøj er sendt afsted i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

louisefoss

Anette anette anette vær du glad for at jeg ikke sidder ved siden af dig nu for så havde jeg simpelthen skam kysset dig(H) Har bare ledt og ledt efter det sengesæt! Og så røg der da osse lige et sort hvidt baby ned i kurven også og så til 525 inkl for brunt junior og 1 baby det er da billigt! Tusind tusind tak fra hele mit shopping glade hjerte!;)

Vh. Louise.

Anmeld

11. september 2008

Skovurt

Det var da så lidt :$

Jeg var ganske enkelt for nærrig da sengesættene kom frem, men nu hvor vi skifter over til juniordyne ganske snart, så syntes jeg det er "tilladt" med lidt luksus :D
Men ja, lækkert at det så tilmed var på tilbud, og inkl fragt - men man har åbenbart lov til at være heldig i ny og næ.
Er spændt på om vores dukker op med posten i morgen, eller om jeg skal vente heeeelt til mandag :)

Anette

Anmeld

11. september 2008

louisefoss

Ja osse her og nu stopper de jo så salget af dem! :@
Ja nogle gange må man da være heldig:D
Tror bestemt du er så heldig og få det imorgen! Jeg håber bare jeg når og få det lørdag :)

Louise.

Anmeld

13. september 2008

Skovurt

Jeg har lige modtaget mit sengetøj i dag (eller sent i går, ved det såmænd ikke helt, posten herude virker til at komme lidt som vinden blæser :s), og det er jo bare sååå fint, så nu er det smidt i vasketøjskurven, så det kan blive rent og fint, til vi får købt juniordynen :)

Kan se at det sort/hvide må være udsolgt på siden, men det brune er stadig til salg (i junior)

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.