Hidsig gnaven og umulig unge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. september 2008

Hyner

Sådan bliver Emma når der står middagsmad/aftensmad på menuen...
Det er nu over en uge, det har stået på og jeg er brugt, mere end jeg har/havde energi til.
Det er nok en rigtig god cooktail af 4 frembrydende kindtænder samt de fire hjørnetænder og så den evige hårde mave... Jeg er træt af det og jeg er fuldt ud brugt.
Mht hendes hårde mave, så gør både jeg og dp alt hvad vi kan med frugt og fiberrigt kost... Men men men det er sgu ikke så let når madammen hverken vil æde rugbrød eller varm mad. Jeg er kort sagt ved at gå AMOK... Den møgtøs kommer på dba.dk under gives bort, for nu kan jeg ikke mere.

Men er der nu en med et lille fif tager jeg det til mig med kyshånd...

Krams Henriette -der ville ønske Emma åd hvad der blev serveret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Kaufie

Øv, det er en træls periode at komme igennem - med så mange tænder på en gang og en hård mave.... Kan godt forstå du føler dig brugt.

William skaber sig også tit ved aftensmåltidet - men istedet for at lave en scene ud af det, så tørrer jeg hans mund (og hår, arme og hænder.....) og sætter ham ned på gulvet, så han kan lege. Jeg tror ikke man får noget godt ud af at tvinge dem til at spise. Så jeg sætter min lid til at han har fået fyldt godt op i løbet af dagen - af en eller anden grund spiser han altid rigtig godt i dp. Og ellers har vi en gang youghurt klar hvis han brokker sig senere på aftenen efter puttetid, men det er nu sjældent.

Vi er dog begyndt at spise tidligere - kl 17.30 - og så lege lidt bagefter inden han kommer i bad. Måske er Emma også dødtræt efter en dag i dp og så skal der ikke så meget til før de "kammer over" og går i selvsving over maden - specielt hvis de kan mærke at vi mødre bare VIL have dem til at spise.... og det vil vi jo.

Så det er mine råd : spis tidligere - og prøv at lade være med at gøre det til et problem at hun ikke vil spise.

Anmeld

11. september 2008

Hyner

SPISE TIDLIGERE?????? Nej det kan snart ikke lade sig gøre... Vi spiser kl 17 for Emma kommer i seng omkring kl 18-18.30, jeg henter hende kl 15.45 i dp og hun er oppe kl 05.45. Så ja vi er vidst alle lidt småtrætte omkring aftensmaden. Dog er jeg (næsten) sikker på at det er de åndsvage tænder der er skyld i balladen. Men de skal jo have dem>(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.