Her har vi også et par pseudotvillinger :).
Vi har Emma fra marts 05 og Clara fra aug. 06 - der akkurat 17 mdr. og 27 dage imellem dem :D, og jeg må sige, at jeg synes, vi er meget heldige, for her elsker de simpelthen hinanden og krammer til den store guldmedalje. Når lillesøster vågner om morgenen er "Emma" det første ord, der kommer over hendes læber :D - så det er virkelig gået over al forventning. Selvfølgelig kan de drille hinanden og være lidt på kant med hinanden, men i det store hele har de det altså fantastisk sammen.
Jeg kan huske, at jeg, mens jeg var gravid med nr. 2, var meget bekymret om, hvordan de ville få det sammen - for min mand havde en kollega, hvis børn med 15 mdr. imellem overhovedet ikke kunne sammen, og det bekymrede mig da en del, at det kunne komme til at gå sådan for os også, men det har det altså ikke gjort.
Jeg har selv en lillesøster, der er 17 mdr. yngre end mig, og vi har også altid haft det kanon sammen - selvfølgelig har vi taget vores del af kampe, men vi har altid beskyttet hinanden og kunnet lege godt sammen, og som voksne har vi det absolut rigtig godt sammen og værdsætter hinanden rigtig meget, og det er jo dejligt ;) - jeg er dog sikker på, at vi nok også ville have haft det godt sammen hvis der havde været længere tid imellem os - vi svinger bare godt sammen ;).
Knus fra Anja
Anmeld