pseudotvillinge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. februar 2008

sanne

er der nogle der har pseudotvillinge jeg har anton fra sep. 06 og maja fra sep. 07. og så har vi mikkel fra 02. hilsen sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

lonemus

Jepper - vi har Stefanie fra aug 06 og Alexander fra aug 07 - der er kun 12 mdr og 4 dage imellem dem :)
De har allerede nu meget glæde af hinanden :))

Knus
Lone

Anmeld

20. februar 2008

sanne

her er der 12 mdr. og 19 dage imellem dem, de har også meget glæde af hinanden. anton elsker at kysse hende og sidde med hende så er han den stolte storebror(L)(L)
hilsen sanne

Anmeld

20. februar 2008

Kloster

Hej hej. Hvornår er man psedostvillinger? Jeg har Rasmus fra dec 97' og Nicolaj fra aug 99'. De har også altid haft super meget glæde af hinanden. Men har også Mads fra marts 04' og han har ligeså meget glæde af de to store som de store har af hinanden. Moralen er: At uanset alder, har søskende glæde af hinanden :) Jeg har selv en lillebror, som er 1½ år yngre end mig. Vi havde en fantastisk barndom, men har intet med hinanden at gøre som voksne. Så børn skal nok lege med hinanden som børn, men jeg har et større håb om, at de får det voksne liv sammen også. For mig ville det ikke skremme om jeg så fik et barn mere, når Mads er 5-6 år. For de skal også nok få glæde af hinanden. Men mit ønske er dog, at de har et tæt forhold, når de bliver voksne. For det voksne liv er trods alt længere end barndommen ;) Venlig hilsen Kloster

Anmeld

20. februar 2008

sanne

man er pseudostvillinger når der er ca. 18 mdr. imellem. jeg har en søster der er 5 år ældre end mig, vi havde ikke noget med hinanden at gøre som børn, men som voksne har vi det super sammen. har også mikkel på 5 år han har også meget glæde af de 2 små. og de af ham (og vi skal ikke have flere børn;))
hilsen sanne

Anmeld

20. februar 2008

Sørensen

Jep

Vi har Christian (feb.05) og Andreas (Aug06)

Skønne drenge og har aldrig fortrudt at vi besluttede os for at få dem så tæt på hinanden.

/Tina HS

Anmeld

20. februar 2008

sanne

Ja, har Cassandra fra december 05 (hun er 2 år nu) og Klemens fra april 07 (han er 10 mdr nu).

De har det kanon....

Og jeg er da klar på en 3´er

det er også dejligt med 3 børn men så er det så nok:P
hilsen sanne

Anmeld

20. februar 2008

sanne

Jep

Vi har Christian (feb.05) og Andreas (Aug06)

Skønne drenge og har aldrig fortrudt at vi besluttede os for at få dem så tæt på hinanden.

/Tina HS

vi ville gerne have haft dem alle sammen tæt på hinanden, men det bestemmer man jo ikke selv

Anmeld

20. februar 2008

sanne

Ja, har Cassandra fra december 05 (hun er 2 år nu) og Klemens fra april 07 (han er 10 mdr nu).

De har det kanon....

Og jeg er da klar på en 3´er

jeg tage hatte af for dig :D

det er også dejligt med 3 børn men så er det så nok:P
hilsen sanne

jeg skal have 4-5 stykker :)

Anmeld

20. februar 2008

sanne

det er dejligt med mange børn men jeg synes at der er meget at se til med 3 børn så hvis jeg skulle have 4-5 skykker, pyha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.