Lynhurtigt indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Sofia

Hvor er jeg bare glad for jeg lige gik herind for at tjekke her inden jeg skal i seng. Billeder jubii, og hvilke billeder, jamen altså lille Laurits er jo fantastisk sød, smuk og dejlig. Og du har været ude med barnevognen jamen det er jo fantastisk. Som jeg da smider om mig med tillægsord, men altså, fantastisk fantastisk og absolut intet mindre!! Knus til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Multebær

Stort tillykke Mette hvor er han dog bare overlækker. Laurits er et skønt navn! Godt at høre du har det fint og at i rigtig nyder det. Lad du bare være med at spille smart og pop et par piller :-) Håber i får nogle super gode dage med den lille. 

storherfra

Anmeld

8. januar 2011

Multebær

Ej så sidder jeg her og tyder over billederne af lille Laurits - nu går det pludselig op for mig at det vitterlig er rigtige babyer i maven som vi har snakket om i alle disse måneder! Det er bare så stort jeg kan slet ikke fatte det. Og hold da op hvor er han sød ham Laurits

Anmeld

8. januar 2011

AA10

stort tillykke hvor er han dog nuttet  håber i alle er ok

Anmeld

8. januar 2011

Diana...

Åhh mette hvor er han bare dejlig  tillykke med ham 

Anmeld

8. januar 2011

piadas

Hold da op, hvor er han bare kær! Jeg synes allerede man kan se forandringer fra de første billeder, du lagde ind - eller måske er det bare mig!

Uha, jeg kan godt forstå, du har det lidt svært med at tage ham ud i kulden. Men som de andre også skriver - han overlevede jo, så et eller andet må du have gjort rigtigt! Jeg har også tænkt meget på det og tror jeg får det på samme måde. Mine to store børn er nemlig sommerbørn.

Anmeld

8. januar 2011

Kit

Hold da op, hvor er han dejlig. Tillykke med ham

Jeg er vild med navnet, det passer godt til ham.

Kit

Anmeld

8. januar 2011

PeruBaby

Tillykke med ham, Mette. Hvor er han bare en meget smuk lille dreng Håber at du kommer dig rimelig hurtigt over kejsersnittet

Anmeld

8. januar 2011

Maria-s

Nååårrhhhhh!...  jamen alle de andre har jo allerede skrevet det, så jeg vil bare fortælle om min tilstand lige nu:  smelter totalt...  

Det ER jo rent faktisk levende babyer, menneskebabyer, som vi render rundt med inde i mavserne og som flere og flere af jer får lov at hilse på.

Glææææder mig til slut feb./ marts når det bliver MIN tur

Anmeld

8. januar 2011

Kats

Nårhhhhhhhhhh.... ja det er allerede skrevet, men nårhhhhhh

Håber I har det dejligt allesammen!

knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.