Lynhurtigt indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Mettemus

Hej piger,

Synes det er så dejligt at i gider bruge jeres tid på at interessere jer for min lille Prins (som vist rimelig sikkert er en lille Laurits). Derfor får i lige et par billeder. FB er under udarbejdelse og forventes færdig inden alt for længe!

Klem fra Mette som har trillet lidt med barnevogn i dag for første gang, og hvis mave er lidt mere øm end hun havde regnet med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

AnneBJ

ÅrH! smukke lille baby! - han ligner en Lauritz Dejligt at høre du har været på barnevognstur - håber ømheden fortager sig meget snart!

Er I kommet hjem?

Mange knus!

Anmeld

7. januar 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

ÅrH! smukke lille baby! - han ligner en Lauritz Dejligt at høre du har været på barnevognstur - håber ømheden fortager sig meget snart!

Er I kommet hjem?

Mange knus!

Det er allerede blevet meget bedre, jeg forsøger bare at spille smart og spare på de smertestillende - måske det er en dårlig ide?

Ja, vi kom hjem til middag i dag. Det er rart, men også en smule skræmmende at være hjemme og ikke bare kunne kalde på en sygeplejerske. Officielt er vi indlagt tre døgn endnu, så hvis der skulle opstå problemer kan vi bare ringe... men alligevel!

Anmeld

7. januar 2011

Riksen

Ih, Mette! Så kom billederne endelig! Hvor er han lækker - så nuser med de kinder. Endnu en gang stort tillykke med ham!

Hvordan var turen med barnevognen? Var det ikke magisk? Det kunne jeg forestille mig at det var.

Ja, han ligner da bestemt en lille Laurits.

Stort kram fra mig

Anmeld

7. januar 2011

Mettemus

Riksen skriver:

Ih, Mette! Så kom billederne endelig! Hvor er han lækker - så nuser med de kinder. Endnu en gang stort tillykke med ham!

Hvordan var turen med barnevognen? Var det ikke magisk? Det kunne jeg forestille mig at det var.

Ja, han ligner da bestemt en lille Laurits.

Stort kram fra mig

TAK

JO, turen var magisk! Hele vejen ned til det uromantiske posthus og tilbage igen. Stod på hovedet i liften ca. 300 gange for at tjekke om han havde det for varmt/koldt/var forsvundet ud i den blå luft - men han var helt fin og lun da vi kom hjem. Hvem skulle have troet det?

Anmeld

7. januar 2011

Riksen

TAK

JO, turen var magisk! Hele vejen ned til det uromantiske posthus og tilbage igen. Stod på hovedet i liften ca. 300 gange for at tjekke om han havde det for varmt/koldt/var forsvundet ud i den blå luft - men han var helt fin og lun da vi kom hjem. Hvem skulle have troet det?

Jamen altså, så har du jo klaret mor-testen med bravour, når han hverken havde det for varmt eller koldt eller var forsvundet på mystisk vis Jeg kan godt forstå dig - tror jeg vil have det på samme måde. Det lyder godt, at I havde en god trilletur - så er man rigtig mor. Og at turen kun gik til posthuset... tja... det kan vel også være helt fantastisk, når man går med sin egen lille trold i barnevognen

Jeg håber ikke at du er alt for plaget af såret.

Anmeld

7. januar 2011

chun

IH og NEJ og ÅH, HVOR er han dog lækker!! For hunde, hvor er han sød

lig tillykke med ham. Og så skal du ik` være sej. Du skal ha` det godt, så snup en pille og nus din lille prins. SÅ er de smerter vist glemt

Uha, NU kan jeg da slet ik` vente til min lille troldetøs har tænkt sig at komme ud

Vh Charlotte

Anmeld

7. januar 2011

DK

Jaaaamen Mette, jeg vil sige det igen: Han er PRAGTFULD! Tak for flere billeder!! Det lyder sååå dejligt med trilletur i barnevognen! Heldigt at han ikke forsvandt undervejs! Det er så svært at forklare den slags til de skuffede bedsteforældre, he he...

Jeg tror bare du skal spise alle de smertestillende du er blevet anbefalet! Altså, det er klart bedre med en smertelindret frisk mor, end en der går og lider alt for meget for... hvems skyld?? Så ha du bare god samvittighed!!

Tænk i har ham den bette hjemme nu! Laurits! Han ligner en fantastisk dejlig smuk Laurits!

Anmeld

7. januar 2011

Lene76

Nåh hvor er han lækker...... ´

Dejligt og høre at det går godt, bare vent til i ska sove..... så ligger man og lytter til deres vejrtrækning... og syntes man ik lige man kan høre den så må man lige røre hehe.....

Endnu engang tillykke med din lille Prins.

Var du osse med i det projekt om pks el???

Anmeld

7. januar 2011

blomst84

Hold da op en dejlig lille dreng og en masse sort hår og meget smukt navn! Jeg tror jeg sender min lille Sofia til Århus om en 18 års tid hihi dejligt du har været ude og trille med barnevognen, og ja man tjekker en million gange om de har den rigtige temperatur og om de nu stadig er dernede STORT tillykke med ham!! Må indrømme jeg kneb en tåre da jeg hørte du havde født.. Det er jo det vi har ventet på SÅ længe glæder mig til FB og en masse billeder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.