Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linemus skriver:Synes tit det bliver for sukkersødt på oef med al den kærlighed. Selv i hede diskutioner skal alt lige reddes med et (H) - det er ikke lige mig.Kan du ikke bare blive herinde, hvor vi andre er? Selvom der ikke er så meget gang i den, som i de gode gamle dage. Det synes jeg du skal, også selvom du er gammel og sur ;)Krammer og knuzzzer Line
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mikkelmusen skriver:ups min fejl... Sjovt nok så tænkte jeg bagefter: tænk nu hvis det ikke var loggi :)
Loggidut skriver:hæ hæ...min søde hunni, her ramte du så forkert!loljo du er sgu sur...af pommeren til...men ikke mere end mig, for jeg kan også godt blive lidt træt af det...men ikke så træt af (H) som af så mange andre ting!jeg kan nu også godt sidde og skumle lidt ind i mellem....for at være helt ærlig!du er ikke alene...slet ikke!men gammel...gu du så!
Anonym skriver:Loggidut skriver:hæ hæ...min søde hunni, her ramte du så forkert!loljo du er sgu sur...af pommeren til...men ikke mere end mig, for jeg kan også godt blive lidt træt af det...men ikke så træt af (H) som af så mange andre ting!jeg kan nu også godt sidde og skumle lidt ind i mellem....for at være helt ærlig!du er ikke alene...slet ikke!men gammel...gu du så!Men lille Trine, hvad er DU dog træt af? ;)Jeg synes altid du er så sød og positiv.Vil bare kramme dig, og ligge i ske med dig.(L)
Anonym skriver:Mikkelmusen skriver:ups min fejl... Sjovt nok så tænkte jeg bagefter: tænk nu hvis det ikke var loggi :)Men får jeg et (H) alligevel???:P
Anonym skriver:linemus skriver:Synes tit det bliver for sukkersødt på oef med al den kærlighed. Selv i hede diskutioner skal alt lige reddes med et (H) - det er ikke lige mig.Kan du ikke bare blive herinde, hvor vi andre er? Selvom der ikke er så meget gang i den, som i de gode gamle dage. Det synes jeg du skal, også selvom du er gammel og sur ;)Krammer og knuzzzer Line (H) til dig og tøzerne!!!!!!!Jeg er nok bare født gammel og sur!-Kan man det?Anyway, jeg er lidt gladere nu, så derfor får alle på juli et stort(H)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128