Claivoyant-besøg (laaaaaaaaaaangt, meget langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Susan1978

jeg er også meget realist, men det lyder altså mega spændende og er også sikker på vi har en der går rundt ovenpå og hygger om børnene når de sover... jeg ved ik hvor mange gange jeg har rendt derop, fordi det har lydt som en der gik rundt, men kun for at finde børnene ligge og sove sødt begge 2.. 

Tutter held og lykke med at komme fremad her i 2011...

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

BellaT

Det er simpelthen så rørende at læse.

Jeg tror på at der er noget som vi ikke kan forklare "fornuftigt". Har selv oplevet flere hårrrejsende ting i min teenagetid.

Jeg er skeptisk overfor clairvoyante, da flere er fupmagere. Men  selvfølgelig er der også ægte imellem og det lyder til at I har haft besøg af sådan en.

Og det der med de enorme hænder.. DEN kan ihvertfald ikke findes ud af på andre måder. Kan ikke gættes og kan ikke googles. Ja, det kan meget af det andet heller ikke selvfølgelig. Men det med de store hænder fangede lige mig.

Nå, det handler jo heller ikke om hvorvidt vi andre tror på det eller ej, men på jeres fantastiske oplevelse med det.

Jeg tror også på at 2011 bliver jeres år og DIT år. Det fortjener I!

Anmeld

11. januar 2011

Nadi

Hold nu op hvor var det fedt at læse Tut!! Jeg er vildt fascineret af de mennesker der har de evner, og jeg tror selv på det, men tror også på det rigtige er ikke at afsløre noget inden eller imens de er igang.

Jeg har faktisk altid godt kunen tænke mig at møde en clavoyant, men aner ikke hvordan jeg skal skilel fupmagerne fra de rigtige??!!

Jeg ønsker ihvertfald at din familie får masser af lykke, held og medgang i 2011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.