Nyt fra Diana...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

sarahb

ihh hvor fantastisk.. Håber fødslen går godt og glææææder mig til at se prinsessen...

HEP HEP HEP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Kats

Diana... skriver:

tak for hep og ve-støv jeg har åbentbart brug for meget af det. 

Vi kom der inde i går sent fordi mine veer var meget hyppiger med de giver bare intet de veer jeg havde ØV jeg fik så noget muskel stillende eller hvad det nu hedder så jeg kunne få sovet da det er flere nætter siden jeg rigtig har fået sovet og når man er træt er kroppen også træt og så kommer der altså ikke veer. 

Så de holde os der inde så vi lige kunne se natten ad jeg har ikke sovet så godt i flere uger. og da jeg vågnet i morges var der INGEN ting at mærke intet ikke en gang et lille niv så det er nok gået i sig selv igen. 

Jeg er lige kommet hjem og vil lægge mig til at sove igen og  for at der kommer noget igen idag. 

Jeg er mega skuffet og jeg er mega ked af det jeg troet virkelig at jeg ville have min lille pige i armene nu.

Nå en lidt øv update fra mig af 

Øv, det hjælper selvfølgelig ikke på skuffelsen her og nu - men hun skal nok komme ud  til dig, hende din stædige lille Nadia

Håber du får hvilet dig godt og grundigt, så du er kampklar når veerne melder sig på banen!

Stort knus Kats

Anmeld

7. januar 2011

Cris

Hvor spændende! Jeg glæder mig at høre, hvordan det går!!!!!

Anmeld

7. januar 2011

DK

Ejjj Diana!!!! ØV! Hvor surt!

Jeg håber at der snart kommer masser af veer til dig!

Anmeld

7. januar 2011

Riksen

Øv, det var ærgerligt! Kan godt forstå at du er skuffet, men så har du heldigivs noget rigtig dejligt i vente, hvilket ikke kan vare så forfærdelig længe endnu.

Jeg hepper og krydser fingre

Få nu hvilet dig, så du er klar til finalen.

Kram fra mig

Anmeld

7. januar 2011

CA

Og her fandt jeg så nyhederne. Øv hvor er det surt for dig! Jeg håber du får hvilet en masse i dag, og så er klar til en fødsel i morgen Hep hep og vestøv herfra! 

Anmeld

7. januar 2011

Stald

øv hvor trælst af den lille prinsesse ikke vil komme ud endnu, hun er nok bare ikke helt klar endnu

MEn sender dig en masse veee støv  og glæder mig til næse update forhåbenlig at du nu sidder med Lille Prinsesse Nadia i dine arme

Mange Kram og Knus herfra Sebastian & Mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.