Nyt fra Diana...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

signe.

Diana... skriver:

tak for hep og ve-støv jeg har åbentbart brug for meget af det. 

Vi kom der inde i går sent fordi mine veer var meget hyppiger med de giver bare intet de veer jeg havde ØV jeg fik så noget muskel stillende eller hvad det nu hedder så jeg kunne få sovet da det er flere nætter siden jeg rigtig har fået sovet og når man er træt er kroppen også træt og så kommer der altså ikke veer. 

Så de holde os der inde så vi lige kunne se natten ad jeg har ikke sovet så godt i flere uger. og da jeg vågnet i morges var der INGEN ting at mærke intet ikke en gang et lille niv så det er nok gået i sig selv igen. 

Jeg er lige kommet hjem og vil lægge mig til at sove igen og  for at der kommer noget igen idag. 

Jeg er mega skuffet og jeg er mega ked af det jeg troet virkelig at jeg ville have min lille pige i armene nu.

Nå en lidt øv update fra mig af 

øv øv søde.. men skal vi sende ve støv til at du føder i morgen så, i stedet for i dag? så dig og din svigerinde får hver jeres fødselsdato

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

patella

Diana... skriver:

Vi kom der inde i går sent fordi mine veer var meget hyppiger med de giver bare intet de veer jeg havde ØV jeg fik så noget muskel stillende eller hvad det nu hedder så jeg kunne få sovet da det er flere nætter siden jeg rigtig har fået sovet og når man er træt er kroppen også træt og så kommer der altså ikke veer. 

Så de holde os der inde så vi lige kunne se natten ad jeg har ikke sovet så godt i flere uger. og da jeg vågnet i morges var der INGEN ting at mærke intet ikke en gang et lille niv så det er nok gået i sig selv igen. 

Jeg er lige kommet hjem og vil lægge mig til at sove igen og  for at der kommer noget igen idag. 

Jeg er mega skuffet og jeg er mega ked af det jeg troet virkelig at jeg ville have min lille pige i armene nu.

Åh kan godt forstå du er skuffet - held og lykke med det hele!!! 

Anmeld

7. januar 2011

Pia.

Diana... skriver:

Først et stort knus

Hun er da vist en rigtig lille drillepind ... Kan hun så se at komme ud til mor, far og Lucas...

Jeg krydser fingre for der sker noget mere meget snart, så du kan sidde med hende i armene inden længe..

De største knus og tanker fra Pia.

Hvornår er din termins dato ?

Anmeld

7. januar 2011

mettenoah

Åååh hvor surt... jeg er i samme båd... og er ved at blive åndsvag af at analysere kroppens så hints hele tiden...

Kom nu ud babyer!!!!!! Vi er KLAR!!

Anmeld

7. januar 2011

mettenoah

mettenoah skriver:

Åååh hvor surt... jeg er i samme båd... og er ved at blive åndsvag af at analysere kroppens så hints hele tiden...

Kom nu ud babyer!!!!!! Vi er KLAR!!

Var det ikke muligt at på lavet hindeløsning... for at sætte fut i det?

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Håber snart der sker noget

Anmeld

7. januar 2011

Diana...

mettenoah skriver:

Var det ikke muligt at på lavet hindeløsning... for at sætte fut i det?

Jeg har fået lavet en hindeløsning og hvis det virker opdager man det inden for 48 timer så vi har en dag at løbe på endnu. også spørg jeg hende om hun ikke vil løsne dem yderlig i morgen. 

Men jeg er jo 3 cm åben og livmoderhalsen er væk så vi mangler kun veerne kommer tilbage igen. 

Anmeld

7. januar 2011

PernilleB

Diana... skriver:

Jeg har fået lavet en hindeløsning og hvis det virker opdager man det inden for 48 timer så vi har en dag at løbe på endnu. også spørg jeg hende om hun ikke vil løsne dem yderlig i morgen. 

Men jeg er jo 3 cm åben og livmoderhalsen er væk så vi mangler kun veerne kommer tilbage igen. 

held og lykke med det...!! vi glæder os til næste update...

Anmeld

7. januar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Tvivler også på inden midnat selvom det gik stærkt sidst...!!

Men hey, baby på vej, så pyt om det er før eller efter midnat!

GO DIANA!!

(Pia, min egen yndlingshepper, HVOR er du??!? - sorry, ku' ikke lade være..)

Sorry!

Jeg sov!

Jeg har ikke engang set, om hun har født endnu!

Hvis ikke er her lige en gang vestøv!

Anmeld

7. januar 2011

piadas

Diana... skriver:

Øv øv! Jeg blev ellers lige så glad, da jeg så indlægget.

Jeg håber du sover lige nu - og du får en rigtig god gang søvn, så du kan vågne op med friske kræfter og veerne så kommer tilbage - og at de arter sig denne gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.