Tvillinger dobbelt glæde... smiler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

B&J

åhh sådan nogle skønne drenge.... uhh ja tænk når de bare er 10år ældre så fejer de alle kvinder under demog måske meget før hihihih de er bare så dejlige dine drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

twinboys

B&J skriver:

åhh sådan nogle skønne drenge.... uhh ja tænk når de bare er 10år ældre så fejer de alle kvinder under demog måske meget før hihihih de er bare så dejlige dine drenge

Oliver har allerede en kæreste... Josefine

Anmeld

6. januar 2011

Mi

twinboys skriver:

Smiler... smiler og fedt badekar...kan slet ikke huske de har været så små

Vores billeder fra da de var helt små har jeg ikke på min computer, så dem ser jeg ikke så ofte. Men hold da op, hvor bliver man blød i knæene når man ser dem

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

MarianneSonne skriver:

Vores billeder fra da de var helt små har jeg ikke på min computer, så dem ser jeg ikke så ofte. Men hold da op, hvor bliver man blød i knæene når man ser dem

Har jeg heller ikke men jeg har taget billeder af nogle af den altså billeder af billeder og derfor har jeg nogle stykker herinde

Anmeld

7. januar 2011

ChatH

Her lidt af vores tvillinge piger kunne ikke begrænse mig så der kommer en hel stribe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2011

patella

twinboys skriver:

Ja så skal vi spamme med tvillingebilleder.... fra 2003 -2010

Sikke nogle fantastiske unger - elsker det hvor de leger med det samme stk. legetøj - hvor er de dejlige med deres krøller og lange øjenvipper SÅ uskyldige

Anmeld

7. januar 2011

B&J

twinboys skriver:

Oliver har allerede en kæreste... Josefine

ej er det rigtigt søde ej hvor sødt

Anmeld

7. januar 2011

B&J

Chatarina skriver:

Her lidt af vores tvillinge piger kunne ikke begrænse mig så der kommer en hel stribe

EJ må nød til lige af skrive lidt om dine billeder især det hvor den ene køre med den anden i kørevognen hold nu op hvor er det for sødt.. sikke nogle smukke piger du har dig

Anmeld

7. januar 2011

ChatH

B&J skriver:

EJ må nød til lige af skrive lidt om dine billeder især det hvor den ene køre med den anden i kørevognen hold nu op hvor er det for sødt.. sikke nogle smukke piger du har dig

Tak søde, som mor syntes jeg jo også de er super fantastiskeog ja Victoria (som er 1 min ældre) gik da hun var 10 md og Emma-sophie gik først da hun var 12 md så hun fangede hurtig fidusen i af søster kunne køre hende

Anmeld

7. januar 2011

B&J

Chatarina skriver:

Tak søde, som mor syntes jeg jo også de er super fantastiskeog ja Victoria (som er 1 min ældre) gik da hun var 10 md og Emma-sophie gik først da hun var 12 md så hun fangede hurtig fidusen i af søster kunne køre hende

ej så sødt....  og kvik pige du har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.