Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så skal vi spamme med tvillingebilleder.... fra 2003 -2010
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de dejlige!
Sig mig lige engang..... Det billede hvor de står med cykelhjelme på, er det med i den der tvillingebog? Kan ikke huske hvad den hedder, men billedet virker SÅ bekendt.
He he fandt lige bogen frem fra gemmerne, og der er et billede af 2 drenge som står nøjagtig ligesom dine med hver sin cykelhjelm på hovedet. Derfor virkede dit billede så bekendt.
hvor er de dejlige de må gi liv og glade dage.. de ser lidt frække ud
Det er da det vi skal De er nu så søde dine drenge.
Har lige sneget et billede ind af Maja også
Marianne
www.stjerneleg.dk
smillaluna skriver: He he fandt lige bogen frem fra gemmerne, og der er et billede af 2 drenge som står nøjagtig ligesom dine med hver sin cykelhjelm på hovedet. Derfor virkede dit billede så bekendt.
det er vel ikke mine drenge... smiler for så har de tyvstjålet mine drenge, øøøhhh billedet
nettemor skriver: hvor er de dejlige de må gi liv og glade dage.. de ser lidt frække ud
Liv og glade dage jeps... siger du mine drenge er frække... he he det har de fra deres moar thi hi
MarianneSonne skriver: Det er da det vi skal De er nu så søde dine drenge. Har lige sneget et billede ind af Maja også Marianne www.stjerneleg.dk
Skønne skønne skønne... er helt vild med billede 1
twinboys skriver: Ja så skal vi spamme med tvillingebilleder.... fra 2003 -2010
eeej hvor er det vildt som de ligner hinanden Skønne drenge du har dig ;D
DianaBaastrup skriver: eeej hvor er det vildt som de ligner hinanden Skønne drenge du har dig ;D
Smiler tusind tak... bliver også mere og mere forelsket i dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128