Brøndby og Liverpool bebyheldragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.747 visninger
11 svar
1 synes godt om
6. januar 2011

Lolli

Brøndby heldragt i fleece. Str. 6-9 mdr. og Liverpool heldragt i let bomuld. Str. 3-6 mdr. Begge kun brugt 1-2 gange da de blev taget ibrug lidt for sent. 50 kr pr. styk (plus porto).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

otlitrom

Den Liverpooldragt er meget fristende, haha. Farmand er Man utd fan, og han synes absolut ikke om Liverpool Men må nok hellere satse på husfreden og lade være!

Anmeld

6. januar 2011

Kvindemin

Lolli skriver:

Brøndby heldragt i fleece. Str. 6-9 mdr. og Liverpool heldragt i let bomuld. Str. 3-6 mdr. Begge kun brugt 1-2 gange da de blev taget ibrug lidt for sent. 50 kr pr. styk (plus porto).

Den der Brøndby dragt ser meget meget fnuldret ud, lidt ærgeligt. Ellers kunne jeg godt være interesseret Men ikke til 50.

Anmeld

6. januar 2011

Lolli

kitty skriver:

Den Liverpooldragt er meget fristende, haha. Farmand er Man utd fan, og han synes absolut ikke om Liverpool Men må nok hellere satse på husfreden og lade være!

Nej, det går nok ikke. hihi...

Anmeld

6. januar 2011

Lolli

Chritinap skriver:

Den der Brøndby dragt ser meget meget fnuldret ud, lidt ærgeligt. Ellers kunne jeg godt være interesseret Men ikke til 50.

Den har set sådan ud hele tiden. Den er sådan set ikke fnulret, men er i sådan noget "fluffy" fleece, hvis man kan kalde det det. Tror kun den har været på 1 gang og vasket 2. Kan prøve at tage et billede tættere på.

Anmeld

6. januar 2011

nahoje

Hehe min kæreste ville blive meget glad hvis vi fik sådan en brøndby dragt. Men er nok lidt tidligt at købe tøj- jeg er kun 7 uger henne

Anmeld

6. januar 2011

Lolli

nahoje skriver:

Hehe min kæreste ville blive meget glad hvis vi fik sådan en brøndby dragt. Men er nok lidt tidligt at købe tøj- jeg er kun 7 uger henne

Jah måske. Men ellers siger du bare til.

Anmeld

6. januar 2011

nahoje

Det kan du tro

Anmeld

23. januar 2011

Lolli

Slet ingen fodboldsfans???

Anmeld

18. februar 2011

Lolli

Kom gerne med bud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.