mor er skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Maja88

Enayia skriver:

Hehe, jeg er for nysgerrig til at vente. Men hvis vi får en dreng, så må han bare gå i lyserød Fnis

Krydser for i kan se noget mere af ansigtet næste gang

kan se du også skal føde i Herning. hvem er din JM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Mumto3

Maja88 skriver:

ja men den plejer bare at give den maskine nogen tæsk når den bliver scannet.

den beskyttede som sådan ikke hovedet, men jeg tror den øvede sig i at få benene om bag nakken

haha...ja det kan være en god ting at kunne 'få benene på nakken' det kan man vist ikke øve sig i for tidligt!

Anmeld

6. januar 2011

Maja88

Mumto3 skriver:

haha...ja det kan være en god ting at kunne 'få benene på nakken' det kan man vist ikke øve sig i for tidligt!

hehe nej det er korrekt, men er det en pige som kommer ud så...

Anmeld

6. januar 2011

Enayia

Maja88 skriver:

kan se du også skal føde i Herning. hvem er din JM

Øh, det er et godt spørgsmål, har været inde ved nogle vikarer, men hende jeg har er en yngre lyshåret en, jeg kan ikke lige huske hendes navn

Anmeld

6. januar 2011

Maja88

Enayia skriver:

Øh, det er et godt spørgsmål, har været inde ved nogle vikarer, men hende jeg har er en yngre lyshåret en, jeg kan ikke lige huske hendes navn

nå oki siger mig ikke lige noget.

Anmeld

6. januar 2011

FruEllingsen

Maja88 skriver:

så skete det i dag at det blev min tur til at komme til 3D scanning.

manden og jeg kører forventningsfulde hele den lange vej til silkeborg og jeg GLÆDER mig.

Vi kommer ind og hun gennemscanner og måler og alt ser bare super super fint ud- den er fin gennemsnitlig med en masse hår. babyen sad op(hvilket hun kunne se på hovedformen, den havde gjort i lang tid) på trods af jeg lige havde været til lægen 2 timer tidligere som sagde den stod med hovedet nedad og JM sagde det samme her sidst.

Nårh men så kommer vi til 3D delen og her vil babyen bare slet slet ikke samarbejde. den ligger med fødder og hænder ooppe foran hovedet(så dem så vi meget). Hun puffer så til den og jeg vender mig på siden, hopper op og ned. drikker isvand, men baby er da bare total ligeglad og sover bare videre. Næsten i slutningen begynder den så at vise halvdelen af sit ansigt, men gud hjælpe mig om navlesnoren så ikke ligger foran og skygger... AAAAARRRGH lille baby, vær dog lige lidt samarbejdsvillig. men nej. Vi fik og lov til at se lidt af højre del af ansigtet og den ligner mig.

så det hele endte ud i vi fik en ny gratis scanning på næste torsdag og så håber vi på en dygtig fotogen venlig baby.

PS. efter vi er kommet hjem er den self. helt vildt aktiv

Kan tydeligt genkende din frustration.

Vi var også til 3d da vi ventede Marcus.

Han lagde så med hovedet dybt begravet i moderkagen, så vi fik slet ikke rigtig nogle gode billeder.

Vi fik så også en gratis skanning, og der lavede han self samme nr. Den bølle.

Håber jeres er mere samarbejdsvillig næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.