så skete det i dag at det blev min tur til at komme til 3D scanning.
manden og jeg kører forventningsfulde hele den lange vej til silkeborg og jeg GLÆDER mig.
Vi kommer ind og hun gennemscanner og måler og alt ser bare super super fint ud- den er fin gennemsnitlig med en masse hår. babyen sad op(hvilket hun kunne se på hovedformen, den havde gjort i lang tid) på trods af jeg lige havde været til lægen 2 timer tidligere som sagde den stod med hovedet nedad
og JM sagde det samme her sidst.
Nårh men så kommer vi til 3D delen og her vil babyen bare slet slet ikke samarbejde. den ligger med fødder og hænder ooppe foran hovedet(så dem så vi meget). Hun puffer så til den og jeg vender mig på siden, hopper op og ned. drikker isvand, men baby er da bare total ligeglad og sover bare videre. Næsten i slutningen begynder den så at vise halvdelen af sit ansigt, men gud hjælpe mig om navlesnoren så ikke ligger foran og skygger... AAAAARRRGH lille baby, vær dog lige lidt samarbejdsvillig. men nej. Vi fik og lov til at se lidt af højre del af ansigtet og den ligner mig.
så det hele endte ud i vi fik en ny gratis scanning på næste torsdag og så håber vi på en dygtig fotogen venlig baby.
PS. efter vi er kommet hjem er den self. helt vildt aktiv
Anmeld