Endnu et JDM-besøg overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Det er faktisk underligt at jeg IKKE har hovedpine, det plejer jeg at få når jeg læser til eksamen, fordi jeg bare sidder og koncentrerer mig dagen lang. Så det må være et fint tegn at jeg kan slippe!

Det håber jeg da for dig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Kats

DK skriver:

Jamen JDM mente at det "bare" var en blærebetændelse, og det afslog lægen så. Altså min urinprøve var klar og fin og lugtede ikke dårligt, så lægen var helt sikker på at intet var galt.

Men når jeg tænker over det, så burde jeg måske mere være lidt bekymret over blodtrykket? Det var jo lidt højt, men JDM sagde at det var pga. blærebetændelsen. Men hvis jeg ikke har blærebetændelse?

Hmm... Altså jeg viste min vandrejournal hos lægen, og han sagde ikke noget. Jeg må bare være lidt obs på hvis jeg får det skidt...

Ja lidt skævt at JDM har taget UP i at blodtrykket er forhøjet grundet blærebetændelsen, når det senere har vist sig, at du formentligt ikke har blærebetændelse. Men som du siger, så reagerede Lægen heller ikke på det…
Hmmm selvfølgelig er alt ok !!!  - og jeg vil slet ikke kloge mig på blodtrykket - Men det gør vel ikke noget at ”holde et vågent øje med dig”.

Anmeld

7. januar 2011

CA

Nej hvor er du dog dygtig og fornuftig Men du har ret - den eksamen må da godt lige få en fair chance for at blive klaret. Sød far du har dig

Hvor er det vildt at hun kan sige en gang i næste uge... Jeg glæder mig! Det må være rat at du ikek lige behøver reagere på hver plukve lige nu så. Må indrømme,at jeg er alt for opmærksom her, og det virker bare til at alt er gået i stå Meeeen mon ikke de kommer når de kommer

Rigtig god læselyst til dig! Og hurra for manglende hovedpine

Anmeld

7. januar 2011

chun

Hold da op, at du kunne sige pænt nej tak

Det er jeg dælme ik` sikker på jeg havde kunnet. SEJT!!

Rigtig meget held og lykke med eksamen.

Og så hepper jeg på Bimmeren først kommer i næste uge og siger Hej til mor, far og storesøster

Vh Charlotte

Anmeld

8. januar 2011

DK

Tak!

Jamen, det er godt at i holder lidt øje med mig, når jeg nu ikke selv lige havde overvejet den side af sagen!

Heldigvis, ud over at være søøøvnig og have masser af plukveer, så har jeg det rigtig godt i de her dage! Men hvis der sker noget a la svangerskabsforgiftnings-symptomer, så må jeg jo ringe til FG og spørge! Der er jo ikke andet for!!

Nu er det lørdag! Kun 5 dage til eksamen er ovre og Bimmeren kan (øhhh SKAL, ik'!!!) komme ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.