Så har jeg været til sidste JDM besøg inden termin d. 19/1.
Jeg er 38+1 idag.
Blodtryk 132/86 (JDM sagde at det var fint!)
+ både nitrit, + et eller andet jeg ikke kan læse hvad er, og +protein. Men jeg var ved lægen lige her bagefter og hans strip fandt ingenting...
Det var endda den samme urinprøve og det hele, men lægen sagde at strips kunne blive for gamle og så vise udslag over hele linjen selv om der intet var.
Symfyse mål er 37 cm. Det var rigtig fint, så er jeg vokset 3 cm på præcis 3 uger, og det trods at Bimmeren nu ligger endnu længere nede i bækkenet end sidst jeg blev målt.
Bimmeren ligger nu fast med hovedet, så det var jo dejligt!
Hun skønnede ham til ca. 3200 gram. hvilket også passer med gennemsnittet.
Derudover lavede hun på opfordring en GU. Jeg har 2 cm. meget meget blød livmoderhals tilbage (og jeg som troede den var væk...
) slimproppen var væk, og jeg var lidt over en finger åben. Hun kunne trykke lige op på Bimmerens hoved! Det passede fint med at jeg ville føde engang i næste uge, sagde hun! -Så er der da styr på det!

Min far har lige ringet og tilbudt at køre mig til eksamen på onsdag, og være på "stand by" udenfor mens jeg er inde. Det er super pænt af ham, det er jo en 5 timer og 50 min lang skriftlig, så dejligt at han gider bruge hans dag på bare at vente i en kedelig sportshal! Men så kan han køre mig hjem hvis jeg får veer midt i det hele, siger han! Så det er bare kanon! Vi havde overvejet om Mikkel skulle det, men det var også træls at han skulle spilde en dyrebar fridag på det, hvis der ikke sker en dyt (hvilket jo ikke er super sandsynligt trods alt). Han har så travlt at det er bedre at gemme en fridag til når Bimmeren er kommet!
Derudover fik jeg en tid d. 20/1 til en omgang hindeløsning, såfremt jeg ikke har født der. Det lød nu ikke til at JDM regnede med at vi ville ses der, men hvis og i så fald, så mente hun i alt fald at det helt klart ville sætte gang i en fødsel, hvis jeg fik lavet en hindeløsning, og at det kunne hun sagtens gøre da jeg var moden nok til det allerede i dag. Hun spurgte faktisk om hun skulle gøre det i dag, men jeg var så SEJ og sagde nej tak, jeg skal til eksamen... Uhh det trak tænder ud, men nu kan jeg ligeså godt få den l*rte eksamen overstået! Så næste gang jeg piver over ingen baby, så bare bed mig om at klappe i, jeg har SELV valgt det, he he....
Min søde JDM er desværre på skiferie i næste uge, og først tilbage i uge 3. Men hvis veerne ikke kommer før hun er tilbage/eller i denne uge, sagde hun at jeg bare kunne sige til fødegangen at de var velkomne til at ringe hjem til hende, også selv om hun ikke var på vagt, så ville hun gerne komme til min hjemmefødsel. Så det var jo dejligt!
Det var vist alt for nu!
Nu vil jeg have en lur, inden jeg skal videre med læseriet. Nu er der jo slet ingen vej tilbage på den konto, he he!!
Knus herfra!