min veninde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved snart ikke hvordan jeg skal holde modet oppe længere. Jeg har en veninde. Hun er den bedste i verden.. Men hun er meget psykisk syg... Har været indlagt på psyk flere gange. Jeg har tit talt hende fra at begå selvmord ved at huske på vi stadig er nogle der elsker hende. Hun er blevet svigtet af alle hun kender. Hendes forældre støtter ikke op om hende og kalder hende en tyv, narkoman, bagtaler hende selvom de er under samme tag osv.  Hendes bosted gør alt for at køre hende så langt ned som overhovedet muligt. De giver hende skyld for alt, støtter ikke op om hende når hun har nedture osv. Faren til hendes datter, som var den eneste der forstod hende begik selvmord sidste år. Hun har en forhistorie med stoffer, men prøver inderligt at stoppe. Men nogle gange falder hun tilbage. Hun bor i bjerringbro og jeg bor tæt på aalborg. Og jeg sidder her og kan ikke gøre noget som helst for hende andet end at skrive over sms: hold nu ud. du må være stærk. Tænk på din datter.

Næsten hver gang jeg ikke har hørt fra hende frygter jeg der pludselig kommer et opkald med at hun har taget livet af sig eller noget ligende. Hun er min bedste veninde og jeg elsker hende inderligt. Men nøj altså hvor er det hårdt til tider.. Og jeg ved bare ikke hva jeg skal gøre for at blive ved med at være stærk for hende. Jeg kunne aldrig i mit liv drømme om at svigte hende. Men jeg er snart løbet tør for ting at sige.. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre mere..

Ville ikke noget bestemt med dette indlæg.. Trænger bare virkelig til at få luftet lidt ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

2721

Stort
Hvor er din veninde heldig at have en ven som dig!

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Stort
Hvor er din veninde heldig at have en ven som dig!

Årh mange tak  Føler virkelig bare tit at jeg svigter hende fordi jeg ikke rigtig kan gøre mere for hende..

Anmeld

6. januar 2011

2721

for mig lyder det som du gør alt hvad du kan og mere til

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

for mig lyder det som du gør alt hvad du kan og mere til

Tusind tak.  Jeg prøver i hvertfald alt hvad jeg kan.

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Det er ikke nemt når en person man holder meget af ikke har det godt... Men du gør alt hvad du kan for at hjælpe hende og det synes jeg er super flot...

Så bliv ved, tror det hjælper... Troen kan flytte bjerge så endelig ikke opgive...

Majbritt

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Det er ikke nemt når en person man holder meget af ikke har det godt... Men du gør alt hvad du kan for at hjælpe hende og det synes jeg er super flot...

Så bliv ved, tror det hjælper... Troen kan flytte bjerge så endelig ikke opgive...

Majbritt

Tusind tak for opbakningen  Nogle gange føler jeg bare at det er lige meget hvad jeg gør så hjælper det ikke.. Jeg kan jo ikke rigtig gøre andet end at være der for hende..

Men jeg få bare lyst til at lægge mine arme om hende og sige at nu bliver alt bedre.. Men det er jo ikke noget jeg kan love hende

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Anonym skriver:

Tusind tak for opbakningen  Nogle gange føler jeg bare at det er lige meget hvad jeg gør så hjælper det ikke.. Jeg kan jo ikke rigtig gøre andet end at være der for hende..

Men jeg få bare lyst til at lægge mine arme om hende og sige at nu bliver alt bedre.. Men det er jo ikke noget jeg kan love hende

Måske du kunne tage og besøge hende i weekenden og være der 100% for hende de dage... Bare det du er der er måske rigtig godt for hende

Majbritt

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Måske du kunne tage og besøge hende i weekenden og være der 100% for hende de dage... Bare det du er der er måske rigtig godt for hende

Majbritt

Det har jeg forslået hende. Men hun vil helst ikke have at jeg ser hende når hun har så kraftige nedture.. Hun skal muligvis indlægges på psyk idag.. Og jeg vil ikke presse hende på nogen måde så hun kommer længere ud.. Men jeg har sagt til hende at når hun er klar står min dør åben så hun kan komme lidt væk dernede fra og få sig en pause.. Plejer at tage hende med ud til stranden så hun kan kaste nogle sten i vandet og så snakker vi om alt mellem himmel og jord..

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

Anonym skriver:

Det har jeg forslået hende. Men hun vil helst ikke have at jeg ser hende når hun har så kraftige nedture.. Hun skal muligvis indlægges på psyk idag.. Og jeg vil ikke presse hende på nogen måde så hun kommer længere ud.. Men jeg har sagt til hende at når hun er klar står min dør åben så hun kan komme lidt væk dernede fra og få sig en pause.. Plejer at tage hende med ud til stranden så hun kan kaste nogle sten i vandet og så snakker vi om alt mellem himmel og jord..

Ved du præcis hvad der er psykisk med hende ud over at føle sig svigtet... Hvad med hendes barn, hvor gammel er det, hvor bor barnet???

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.