TAK alle sammen <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Malonde1985

Uh hvor spændende!!!

MASSSSSSSSSSER af ve-støv er sendt din vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Zafir

Aiiiii... du skal lige trække spændingen ud hva?

God hviledag, inden du bliver mama igen

Anmeld

6. januar 2011

Diana...

Nåå det blev kun til en times lur. Man skulle selvfølgelig vægges af alverdens ting he he. 

Veerne er stadig det samme faktisk synes jeg de er aftaget lidt men nu må vi se, jeg kan mærke at kroppen arbejder men bare ikke hård nok. 

ØV ØV. 

Anmeld

6. januar 2011

JonTri

Hep hep... Og pøj pøj med det hele!!!

Anmeld

6. januar 2011

Rosa

Diana... skriver:

Hov jeg vil skrive til ROSA løbene hvis hun er ok med det og sende et billed af lille nadia når hun kommer så hun kan sætte det her ind så i kan se lillesøster. 

YES - jeg er SÅ klar på updates!!! Skal lige et smut i biffen nu her, men så skal jeg nok sende alle de updates der kommer direkte videre til det sultne publikum 

Diana, jeg håber du får en rigtig fantastisk oplevelse, og jeg GLÆDER mig til at se prinsessen og læse din FB! 

Vestøv og positiv energi herfra!!! Jeg trommer lige en gang på healingstrommen for dig 

Knus til dig og drengene!

Anmeld

6. januar 2011

quar20

Diana... skriver:

Hej alle i dejlige Q. 

Jeg er lige komme hjem fra fødegangen. 

Det var svært at finde ud af om det var mit vand der er gået da lillepigen ligger så langt nede at det ikke så godt kan komme ud. 

MEN jeg er 3 cm åben der er en 1/2 cm livmoderhals tilbage og jeg nogen blide veer. 

Hun løsnet mine hinder og jeg kan tydelig mærke en forskel på veerne men de bare ikke kraftige nok endnu. 

Jeg tror jeg laver en tur lige som med Lucas igen he he. Det startet også Torsdag og jeg fødte lørdag kl 18.24 efter 2 gange hindeløsning. 

MEN mit mål er nu at føde idag inden kl 24 da min dejlige svigerinde bliver sat igang i morgen. 

Jeg er blevet send hjem med strenge ordre på at få spist og sovet da jeg ikke har sovet i nat.

1000 tak for alle jeres HEP i er bare de dejligeste 

KNUS Diana 

hepper, hopper og danser og sender en bunke vestøv afsted til dig .D

Anmeld

6. januar 2011

JustMe

Stoooort HEP! og masser af vestøv herfra! Håber lille Nadia ser "dagens lys" inden midnat

Anmeld

6. januar 2011

Isabella_mor

HVOR SPÆNDENDE....  håber der sker noget snart så...  ^_^

Anmeld

6. januar 2011

Diana...

Tak alle sammen. 

Mine forældre er lige kommet her over og skal passe Lucas så det jo dejligt. 

Og veerne er igen taget lidt til MEN jeg tror ikke det bliver idag så skal der godt nok til at ske noget. 

Anmeld

6. januar 2011

Kats

Hej Diana.
Ihh hvor spændende. Hvordan mon det går ??
Håber bare at I kommer rigtig godt igennem og glæder mig til at høre nærmere og se billeder af lille Nadia!

Knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.