Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver: Hej alle i dejlige Q. Jeg er lige komme hjem fra fødegangen. Det var svært at finde ud af om det var mit vand der er gået da lillepigen ligger så langt nede at det ikke så godt kan komme ud. MEN jeg er 3 cm åben der er en 1/2 cm livmoderhals tilbage og jeg nogen blide veer. Hun løsnet mine hinder og jeg kan tydelig mærke en forskel på veerne men de bare ikke kraftige nok endnu. Jeg tror jeg laver en tur lige som med Lucas igen he he. Det startet også Torsdag og jeg fødte lørdag kl 18.24 efter 2 gange hindeløsning. MEN mit mål er nu at føde idag inden kl 24 da min dejlige svigerinde bliver sat igang i morgen. Jeg er blevet send hjem med strenge ordre på at få spist og sovet da jeg ikke har sovet i nat. 1000 tak for alle jeres HEP i er bare de dejligeste KNUS Diana
Hej alle i dejlige Q.
Jeg er lige komme hjem fra fødegangen.
Det var svært at finde ud af om det var mit vand der er gået da lillepigen ligger så langt nede at det ikke så godt kan komme ud.
MEN jeg er 3 cm åben der er en 1/2 cm livmoderhals tilbage og jeg nogen blide veer.
Hun løsnet mine hinder og jeg kan tydelig mærke en forskel på veerne men de bare ikke kraftige nok endnu.
Jeg tror jeg laver en tur lige som med Lucas igen he he. Det startet også Torsdag og jeg fødte lørdag kl 18.24 efter 2 gange hindeløsning.
MEN mit mål er nu at føde idag inden kl 24 da min dejlige svigerinde bliver sat igang i morgen.
Jeg er blevet send hjem med strenge ordre på at få spist og sovet da jeg ikke har sovet i nat.
1000 tak for alle jeres HEP i er bare de dejligeste
KNUS Diana
Spændende - jeg håber ikke, det trækker alt for langt ud som med Lucas!
Du får lige en ordentlig sending vestøv - og skriv endelig til Rosa (hvis hun selvfølgelig er med på den), så hun kan opdatere. Så laver vi et heppekor herinde!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi må håbe hun kommer inden imorgen
Held og lykke og masser af ve-støv herfra, det bliver spændende at se den lille prinsesse
ih hvor spændende held & lykke!
kom så ud til mor
og masser af vee støv til dig
Hej Diana!
Hvor er det spændende! Jeg håber du får hvilet dig lidt, og at dine veer samtidigt bare blive bedre og bedre, så du kan vågne lidt friskere op til "gode" veer!
Rigtig god fornøjelse!!
Knus
det lyder spændende... hep hep hep...
Vestøvet er sendt afsted, håber bare ikke jeg sendte alt for meget, jeg vil også gerne snart igang... (termin på lørdag)
Du får en STORM af vestøv herover fra det sjællandske - pppuuussssttttt
Glæder mig til, at lille skønne Nadia kommer til verden og at Lucas skal være storebror.
Ind med dig i seng og få sovet, så du kan vågne til gode veer
Åhh Diana hvor er det spændende! Jeg krydser alt hvad der krydses kan, for at du snart har nogle gode veer, så lille Nadia kommer ud til jer inden døgnet er gået!
Sov godt og god fødsel
Jeg hepper på dig søde Diana
Jeg kan godt huske, at det var en lang opstart med Lucas... Håber for jer, at det hele går lidt hurtigere den her gang og mon ikke det gør det.
Stort knus og ve-støv herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128