Børnestatus (hvor mange)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. september 2008

Susan1978

Tja jeg keder mig lidt på arbejde, eller jeg har nok at lave, men gider bare ik i dag.

Jeg tænkte jeg var nysgerrig - hvor mange børn har i hver især og hvor gamle er de efterhånden - eller har i nogle på vej...

Jeg kan ikke helt følge med

Men altså jeg har

Ea 4½ år
Emil 14 mdr.

og ingen nye på vej... er heller ik sikker på vi skal ha fler.!

Susan.. =O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Loggidut

jammen dog susan...

her tæller vi 4 børn

Kasper på 16
Christian på 12
og Tif (som du ved)

og så lige Michael...ham det gamle barn jeg har her i huset!

Anmeld

11. september 2008

Tikki

Jeg sidder også lige her ved computeren lidt og keder mig. Jeg har ingen børn før kl. 10 i dag...altså jo Iza, som jo er vores første barn.

Iza er 14 måneder ;) og så er jeg gravid med
nummer 2 med termin d. 27. december (er i uge 25 nu).

Anmeld

11. september 2008

Nadi

Jeg har kun Oliver (L)

Anmeld

11. september 2008

Astrid P

Jeg har Smilla og håber på et par stykker mere...

Anmeld

11. september 2008

Joan ( Smallie )

Ja her har vi Niels på 14 måneder og en mere på vej til feb og det bliver den sidste:)

Anmeld

11. september 2008

Grynt

ja jeg har jo 4 stk (5 inc min mand, fnis)

Freja er og bliver den allersidste på stammen i Elkrog Egsmark familien :) Også selvom Aske (4½) er begyndt at snakke om at det kunne være sjovt at have endnu en baby i huset....øøøhhhhh NEJ sagde forældrene så samtidig :D

Anmeld

11. september 2008

Mary

Vi har Juliane på 2 år + 8 mdr & Annika på 14 mdr (L) Jeg er begyndende skruk..... :$ Men det er nu ikke planen vi skal have flere lige nu, men er ikke i tvivl om vi får en 3'er om nogle år, og måske også en 4'er 8D

Anmeld

11. september 2008

Plysbjørnen

her har vi Laura på 13 mdr og 10 dage, og ja så er der jo lillebror inde i maven med termin d. 14 okt. Ja okay så er der også Kai's 2 store børn på henholdsvis 18 år og 21 år (så de tæller ikke helt i min statestik)... Men vi skal i hvert fald ikke have flere... Betina

Anmeld

11. september 2008

linemus

Vi har Sebastian, der bliver 4 år på tirsdag, og Nanna og Signe på 14 mdr. Jeg er faktisk ind imellem lidt skruk, samtidig med at jeg ikke kan overskue det hele herhjemme - det hænger jo ikke sammen (?)

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.