SIKKE DA NOGET FORFÆRDELIGT NOGET

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. september 2008

Loggidut

http://ekstrabladet.dk/112/article1054682.ece sådan nogle mennesker skulle dælme ha køllen i baghovedet...:'( hvordan kan man dog forlade dyr på den måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Tikki

JA!8( hørte det godt i morgennyhederne i radioen - uf! Det er vist noget med en skilsmisse, hvor ejeren så er flyttet. Puha hvor skrækkeligt :'(

Anmeld

11. september 2008

Mie A

Hvor er det bare syndt for de dyr - stemmer simpelthen for at vi skal have dyrepoliti i DK!!

Anmeld

11. september 2008

Susan1978

+o( Klamme mennesker siger jeg bare.. blir helt dårlig.

Anmeld

11. september 2008

Helle30

Dyr og børn er levende væsener, som er ret forsvarsløse. Jeg bryder mig ikke om slanger og edderkopper, men jeg bliver dårlig af at høre, at de er blevet pint ihjel alligevel. Intet levende væsen fortjener at komme af dage på sådan en måde, og det må være en meget syg/ramt person, der har kunnet forlade sine dyr på den måde.

- Helle

Anmeld

11. september 2008

bette

hold da kæft.. hvad sker der lige for sådanne mennesker.. man kan ihvertfald ik glemme 300 dyr..

jeg er i chok

Anmeld

11. september 2008

zenna

ja det skulle være som over i usa hvor man får bøder hvis man ikke passer sine dyr>( og hej med jer alle(H)

Anmeld

11. september 2008

BellaT

Yiaaks! Dybt mærkelige mennesker! Det er forfærdeligt. Ja, der BURDE være et dyrepoliti i DK. Helst et rigtigt strengt et!>(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.