Marie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. september 2008

Astrid P

Hvordan går det med flytningen? Og hvornår er det at I rykker?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2008

ivfmarie

Vi får nøglen på mandag (uuuuhhh... snart!!) Så holder jeg 4 omsorgsdage - sender ungerne i institution, og skal der males og gøres rent, og så flytter vi ind for alvor lørdag den 20 sep!!
Vi skal bare tage den tid det tager at komme ud af vores nuværende hus siger vores søde udlejere - de ser helst at vi bare bliver boende :P De er så søde - kommer til at saaavne dem!
Lige nu bor vi i et forfærdeligt rod, det er lige til at få stress af, at alting flyder hulter til bulter, men det er bare ikke til at pakke ned - vi er jo stadig 4 mennesker der skal bruge alle vores sager. Så det må vente til næste uge.

Tak for tanken... ;) Jeg glæder mig vildt meget til at få besøg af jer næste gang mødregruppen vil til nordjylland!!

(H) Marie... og en pc der bliver ved med at spørge om den må genstarte, og jeg bliver ved med at svare at jeg gør det senere... sig mig, er den fatsvag eller hva??!!

Anmeld

10. september 2008

Astrid P

Ihhh, hvor er det bare spændende!
Vi kigger efter hus på livet løs, så forhåbentlig er det vores tur inden alt for længe. Er det ikke bare den vildeste fornemmelse at I nu skal flytte ind i et hus som er JERES? I skal ikke spørge om lov hvis I vil male hele lortet lyserødt, I kan vælte vægge og lave nye rum-løsninger, I KAN GØRE LIGE HVAD I VIL!!!!!!!

Wauw 8D

KH Astrid, som glæder sig til at se det nye slot når vi alle kommer fra baby.dk og invaderer nordjylland...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.